انتصاب تازه در معاونت علمی ریاست‌جمهوری

کدخبر: ۶۸۰۶۲۲
اقتصادنیوز: معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور، طی حکمی، دامون رزم‌جویی را به سمت سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش‌بنیان علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب کرد.
انتصاب تازه در معاونت علمی ریاست‌جمهوری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  رزم‌جویی، متخصص اکوفیتوشیمی گیاهان دارویی و عضو هیات علمی گروه فارماکوگنوزی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی یزد است.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، حسین افشین در حکم انتصاب سرپرست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی آورده است: "عطف به ارتقاء ساختار، کوچک سازی و چابک سازی سازمانی، بنابر پیشنهاد معاون محترم توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست «ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی » منصوب می‌کنم.

ضروری است، نقشه راه توسعه زیست بوم فناوری، نوآوری و توسعه بازار این حوزه اولویت دار را با استفاده از تجارب گذشته، همکاری نیروهای مدیریتی و کارشناسی ارزشمند حاضر در ستاد و با هماهنگی معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان تهیه و ارائه فرمایید.

خبر مرتبط
انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به دور دوم کشیده شد

اقتصادنیوز: کمیسیون مرکزی انتخابات مولداوی در بیانیه‌ای اعلام کرد که با شمارش بیش از ۹۲ درصد آرا، تاکنون مشخص شده است که انتخابات ریاست جمهوری در این کشور به دور دوم کشیده خواهد شد و از سوی دیگر مردم مولداوی به عضویت این کشور به اتحادیه اروپا رأی منفی داده‌اند.



از درگاه خداوند متعال، دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت چهاردهم خواستارم.

همچنین از تلاش و زحمات دکتر شمس اردکانی در طول تصدی مسؤولیت تشکر و قدردانی کرده و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی بهروزی و توفیق دارم."

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید