حمله پهپادهای انتحاری حزب‌الله به جنوب حیفا/ پایگاه الیاکیم هدف قرار گرفت

کدخبر: ۶۸۱۰۰۹
اقتصادنیوز: حزب الله از هدف قرار دادن پایگاه «الیاکیم» ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا با پهپادهای انتحاری خبر داد.
حمله پهپادهای انتحاری حزب‌الله به جنوب حیفا/ پایگاه الیاکیم هدف قرار گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار  غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب سلسله عملیات خیبر و پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت اسلامی با ندای لبیک یا نصرالله، پایگاه الیاکیم در جنوب حیفا را با انبوهی از پهپادهای انتحاری هدف قرار دادند که پهپادها به اهداف به دقت اصابت کرد.

رزمندگان حزب الله در  عملیات دیگری، پایگاه ستیلاماریس ارتش رژیم صهیونیستی واقع در شمال غربی شهر اشغالی حیفا را با موشک نصر2 هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین در بیانیه دیگری اعلام کرد که در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار  غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی، یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی را که به سمت تانک مرکاوای هدف قرار گرفته در شهرک الطیبه حرکت می کردند، با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که به هلاکت و زخمی شدن آنها منجر شد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین حزب الله از موشکباران شهرک صهیونیست نشین «شآریشوف» در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و پاسخ به جنایات مستمر رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب الله، یک تانک دیگر مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی این بار در اطراف شهرک صهیونیست نشین مسکاف عام منهدم و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن خبر داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن، عصر امروز سه شنبه یک تانک مرکاوا را در اطراف شهرک  الطیبه با موشک هدایت شونده منهدم کردند که به هلاکت و زخمی شدن سرنشینان آن منجر شد.

خبر مرتبط
ابتکارعمل اردوغان برای تحریم صادرات سلاح به اسرائیل

اقتصادنیوز: رئیس جمهور ترکیه از ابتکار عمل خود در سازمان ملل در مورد ممنوعیت صادرات سلاح به رژیم صهیونیستی خبر داد.

از سوی دیگر رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از منابع شاباک(سرویس امنیت داخلی) از غیر فعال شدن سیستم GPS در تل آویو به دلایل امنیتی مرتبط با ورود پهپاد حزب الله خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت پهپاد حزب الله به یک پایگاه نظامی در شمال شرقی الخضیره(شمال تل آویو) خبر دادند.

رسانه های اسرائیل: یک پهپاد حزب الله، یک میلیون شهرک نشین را به پناهگاهها کشانده است

یدیعوت آحارانوت از رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در این لحظات به خاطر تنها یک پهپاد حزب الله، یک میلیون شهرک نشین در پناهگاهها به سر می برند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت یک پهپاد حزب الله به پایگاه فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در تیپ منشیه واقع در جنوب وادی عاره خبر دادند.

انتهای پیام/

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید