تماس تلفنی وزرای خارجه مصر، قطر و سوریه با عراقچی

کدخبر: ۶۸۱۷۶۹
اقتصادنیوز: وزرای خارجه مصر، قطر و سوریه در گفت‌وگوی تلفنی جداگانه با وزیر امور خارجه کشورمان، حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به برخی مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.
تماس تلفنی وزرای خارجه مصر، قطر و سوریه با عراقچی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل‌ ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، بسام الصباغ وزیر خارجه سوریه و بدر عبدالعاطی وزیر خارجه مصر شنبه شب پنجم آبان ۱۴۰۳ طی تماس‌های تلفنی جداگانه با سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در خصوص آخرین تحولات منطقه رایزنی و تبادل نظر کردند.

وزرای خارجه یاد شده ضمن محکوم کردن حمله تجاوزکارانه بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به برخی مراکز نظامی کشورمان، بر ضرورت افزایش تلاش‌ها برای برقراری آتش‌بس در غزه و لبنان و توقف ماشین جنگی رژیم صهیونیستی و بازگشت ثبات و امنیت به منطقه تاکید کردند.

خبر مرتبط
بقایی‌:‌ اقدام رژیم‌صهیونیستی علیه ایران نقض فاحش منشور ملل متحد است

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران را نقض فاحش منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل دانست.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تشریح مواضع کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در پاسخ قاطع و متناسب به هر گونه تجاوز به تمامیت سرزمینی و امنیت خود در زمان مقتضی تردید نخواهد کرد.

عراقچی افزود: جامعه جهانی می‌بایست برای جلوگیری از گسترش دامنه جنگ به کل منطقه، اقدام فوری و موثری برای برقراری اتش‌بس عادلانه در غزه و لبنان انجام دهد.

وی تصریح کرد: جامعه جهانی برای جلوگیری از گسترش دامنه جنگ به کل منطقه اقدام فوری و موثری برای برقراری اتش‌بس عادلانه در غزه و لبنان انجام دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید