کدام بانک‌ها ارز اربعین می‌پردازند؟ + اسامی

کدخبر: ۶۶۶۴۲۳
اقتصادنیوز: زائران متقاضی دریافت ارز اربعین با ثبت نام در سامانه‌های مربوطه بانک‌های عامل فروش ارز اربعین و خرید ارز می‌توانند با مراجعه به بانکی که در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند، ارز خریداری شده خود را تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق، دریافت کنند.
کدام بانک‌ها ارز اربعین می‌پردازند؟ + اسامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در حالی که تنها ۱۱ روز تا اربعین باقی مانده است، فروش ارز اربعین برای زائران مراسم امسال از روز دوشنبه (هشتم مرداد ماه) آغاز شد و به گفته بانک مرکزی تا روز شنبه سوم شهریور ماه ادامه دارد و زائران اربعین می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق را با نرخ مرکز مبادله ارز و طلای ایران دریافت کنند.  

با ابلاغ بانک مرکزی،  هفت بانک ملی، ملت، تجارت، سپه، پارسیان، صادرات و پست بانک به عنوان بانک‌های عامل فروش ارز اربعین معرفی شده‌ و ۳۱۶۸ شعبه و باجه از سوی بانک‌های عامل به زائران خدمات ارز اربعین ارائه می‌دهند.  

در این میان، بانک ملی با ۳۰۲ شعبه، پست بانک با ۲۰۰۸ شعبه و باجه، بانک ملت با ۲۸۰ شعبه، بانک صادرات با ۲۲۱ شعبه، بانک سپه با ۱۸۹ شعبه، بانک تجارت با ۱۰۶ و بانک پارسیان با ۶۳ شعبه در سراسر کشور، آماده ارائه خدمات مربوط به فروش و عرضه ارز اربعین به زائران هستند.

خبر مرتبط
قیمت دینار عراق ارز اربعین امروز شنبه ۲۰ مرداد 1403+ جدول

اقتصادنیوز: امروز قیمت دینار عراق با کاهش ۲.۲۳ درصدی، از ۴۶ (چهل و شش ) تومان به ۴۵ (چهل و پنج ) تومان رسید.

زائران متقاضی ارز اربعین می‌توانند با مراجعه به سایت و یا نرم افزارهای معرفی شده از سوی این بانک‌های عامل به دلخواه خود و تا سقف ۲۰۰ هزار دینار عراق خریداری کنند. بنابراین، بستر و سازوکار فروش غیر حضوری ارز برای همه زائران واجد شرایط که ثبت نام خود را در سامانه سماح انجام داده‌اند، فراهم است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید