خرید جم کلش رویال با آیدی در اوریکس گیم + تحویل 3 دقیقه

کدخبر: ۵۹۹۹۸۵
کلش رویال مانند بازی کلش آف کلنز یک بازی موبایلی استراتژیک رایگان و بسیار جذاب است. با این تفاوت که در این بازی عناصری مانند کارت‌های بازی، برج‌های دفاعی و عرصه نبرد آنلاین چند نفره مستقیما در بازی‌ها تاثیر می‌گذارند و همین مسئله باعث شده تا کلش رویال شباهت‌های زیادی به بازی‌های کارتی پیدا کند.

رپرتاژ آگهی:  شاید برای شما سوال باشد که نقش کارت‌ها در بازی چیست؟ در واقع باید گفت که تنها آیتمی که برای دفاع و حمله در اختیار شما قرار دارد، همین کارت‌ها هستند و بر اساس آن‌ها شما می‌توانید حمله کنید یا به دفاع از برج خود بپردازید. پس هر چقدر کارت‌های بهتر و بیشتر و قوی‌تری داشته باشید، قطعا پیروزی برای شما ساده‌تر خواهد بود.

مهمترین و اصلی ترین کاری که باید در بازی کلش رویال انجام دهید، ارتقاء همین کارت‌ها می باشد و تنها راه برای سرعت بخشیدن به این امر، خرید جم کلش رویال از یک فروشگاه معتبر و قانونی مانند فروشگاه ORIXGAME می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید با آنچه که در رابطه با این بازی هیجان انگیز در اختیار شما دوستان قرار می‌دهیم.

  • قابلیت‌های بازی کلش رویال

  • ساخت کلن در بازی کلش رویال

  • کاربردهای خرید جم کلش رویال  ارزان تنها با اوریکس‌گیم

  • مزایای خرید بلیت طلایی کلش رویال (رویال پس) با قیمت استثنایی داخل اوریکس‌گیم

  • فروشگاه معتبر برای خرید الماس کلش رویال

قابلیت‏های بازی کلش رویال

قابلیت‌های بازی کلش رویال

این بازی بر خلاف ظاهر دو بعدی خود به قدری جذاب و اعتیاد آور است که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برخی از قابلیت‌های این بازی عبارتند از:

  • مبارزه با بازیکنان آنلاین سراسر جهان

  • گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

  • استفاده از برخی شخصیت‌های نام آشنای کلش آف کلنز

  • نابود کردن برج‌ها برای بدست آوردن تاج و تخت

  • جمع آوری غنائم برای افزایش سطح خود

  • امکان ارتقاء نیروی‌های خود برای نبرد با حریفان

  • امکان تشکیل قبیله (Clan) و اشتراک گذاری کارت‌ها با هم قبیله ای‌ها

ساخت کلن در بازی کلش رویال

Clash Royal نیز همانند بازی کلش آف کلنز از یک قابلیت بسیار جذاب برخوردار است و آن هم ویژگی کلن است. در بازی کلش رویال می‌توانید به همراه دوستان خود یک کلن تشکیل دهید و از طریق این کلن با یکدیگر در ارتباط باشید و با هم بازی کنید. از طرفی، امکان مبادله کارت‌ها بین اعضای کلن هم از دیگر ویژگی‌های جالب داشتن کلن در کلش رویال است.

کاربردهای خرید جم  کلش رویال ارزان تنها با اوریکس‏گیم

کاربردهای خرید جم  کلش رویال ارزان تنها با اوریکس‌گیم

برای دسترسی به یک سری آیتم‌ها و امکانات ویژه در بازی کلش رویال، به جم کلش رویال نیاز دارید. با خرید جم کلش رویال امکان دسترسی شما به کارت‌های جدیدتر با قابلیت‌های جذاب تر و یا ارتقاء آن‌ها به سطح بالاتر، فراهم می‌شود. از طرفی می‌توانید برای خرید رویال پس کلش رویال اقدام کنید. سه راه برای استفاده جم کلش رویال در بالا بردن سرعت لول نیروهای شما وجود دارد که عبارت است از:

  1. باز کردن سریع تر صندوق ها

  2. شرکت در تورنومنت ها با خرید جم کلش رویال

  3. تبدیل جم کلش رویال به سکه بازی

قیمت جم کلش رویال به اندازه خرید آن مهم است. در فروشگاه اوریکس‌گیم، که ارائه دهنده محصولات کاملا اورجینال و اصلی گیمینگ است می‌توانید خرید الماس کلش رویال را با قیمت فوق العاده استثنایی و واریز سریع (کمتر از 3 دقیقه) دریافت کنید. همچنین طرفداران بازی کلش آف کلنز نیز برای خرید جم کلش آف کلنز با اوریکس‌گیم همراه باشید.

علاوه بر این‌ها اوریکس‌گیم برای علاقه‎مندان به بازی براول استارز نیز خرید جم براول استارز را با قیمت‌های فوق العاده ارزان فراهم کرده است. کلیه این محصولات را می‌توانید در اوریکس‌گیم با حداقل زمان واریز (بین 3 تا 10 دقیقه) در اکانت خود تحویل بگیرید. 

مزایای خرید بلیت طلایی کلش رویال (Royal Pass) با قیمت استثنایی داخل اوریکس‌گیم

یک قابلیت هیجان انگیز دیگر در بازی کلش رویال، بلیت طلایی کلش رویال است که اوایل هر ماه میلادی ارائه می دهد و پر از جوایز استثنایی است. به عبارتی با خرید بلیت رویال کلش، در نبردهای تک به تک و دو نفره می‌توانید از صندوقچه‌‌‌ها و سکه‌های ویژه بازیکنان سطح طلایی نیز بهره‌مند شوید که در حالت عادی در دسترس نمی‌باشند.

از طرفی ورودی نامحدود در قسمت چالش‌های ویژه که بدون محدودیت زمانی می‌باشد و می‌توان تعداد زیادی از چلنج ها را در یک روز انجام داد و جوایز همه آنها در یک روز بدست آورد. علاوه بر این‌ها با فعالسازی بلیت رویال کلش می‌توانید در هر آپدیت بازی کلش رویال، امکانات، نیروها و آیتم‌های جدیدی که به بازی اضافه می‌شوند را بدست بیاورید.

فروشگاه معتبر برای خرید الماس کلش رویال

فروشگاه معتبر برای خرید الماس کلش رویال

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که فروشگاه اوریکس‌گیم، عرضه کننده محصولات بهترین بازی‌های پرطرفدار از جمله کلش رویال است. تیم پشتیبانی قوی اوریکس‌گیم در زمان کمتر از 3 دقیقه و با بهترین قیمت محصولات خریداری شده را به در حساب کاربری شما شارژ می‌کنند.

ناگفته نماند این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‌باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ است. از طرفی به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه، کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. تعداد این کدها محدود است پس سعی کنین جزو اولین نفرات استفاده کننده باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید