فروش ویژه رویال نهال، تخفیف های باورنکردنی فقط تا 25 اسفند

کدخبر: ۶۳۴۰۴۳
رویال نهال بزرگ ترین تولیدکننده نهال های اصیل، باکیفیت، شناسنامه دار و دارای گواهی نامه سلامت در غرب کشور است؛ نهال هایی کمیاب و با کیفیت که نظیر آن ها را در هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. تمامی این نهال ها زیر نظر کارشناسان جهاد کشاورزی تولید شده، لیبل دار هستند و با ضمانت باردهی به باغداران عرضه می شود. هیچ ضمانتی بالاتر از این نیست که نهال هایی را خریداری کنید که ضمانت باردهی داشته باشند و در صورت خشک شدن، پس گرفته شوند.
فروش ویژه رویال نهال، تخفیف های باورنکردنی فقط تا 25 اسفند

رپرتاژ آگهی: در رویال نهال به دنبال قیمت های بالا نباشید؛ زیرا تمامی نهال های این نهالستان با تخفیف های باور نکردنی به مشتریان ارائه می شوند. حتی کمیاب ترین و اصیل ترین نهال ها نیز با قیمت های استثنائی عرضه شده اند. فراموش نکنید که این تخفیف تنها تا 25 اسفند ماه ادامه دارد؛ پس تا موجودی نهال ها به اتمام نرسیده، دست بجنبانید و خرید خود را تنها با یک تماس تلفنی انجام دهید

نهال گردو؛ پرچم دار نهال های تخفیفی

این روزها تجارت طلای سبز؛ یعنی گردو رونق فراوانی پیدا کرده است و باغدارانی که در این زمینه فعالیت می کنند، به سود بالایی رسیده اند. این امر موجب شده تا بسیاری از باغداران به فکر خرید نهال گردو و پرورش آن بیفتند و به دنبال نهالستانی معتبر برای خرید این نهال ها باشند.

بگذارید همین ابتدای کار بگوییم که اصیل ترین، بهترین و کمیاب ترین نهال های گردو را فقط در رویال نهال پیدا می کنید. حتماً تا به امروز نام گردو ژنوتیپ رویال به گوشتان خورده است. این نهال جزء کمیاب ترین نهال های گردو است و باردهی فوق العاده ای دارد. قیمت این نهال اصلاً بالا نیست. شما می توانید این نهال را با کمترین سرمایه اولیه بخرید و بیشترین سود را از آن به دست آورید.

باغدارانی که این نهال را برای کاشت در باغستان خود انتخاب کرده اند، در هر هکتار زمین، در حدود 800 میلیون تومان سود می کنند! این قیمت متناسب با قیمت امروز گردو ژنوتیپ در بازار محاسبه شده؛ چه بسا که در سال آینده، با افزایش قیمت این گردو، سود باغداران در هر هکتار به یک میلیارد تومان نیز برسد.

این میزان سود بسیار وسوسه انگیز است و تنها با خرید و کاشت نهال گردو ژنوتیپ رویال ممکن می شود. این نهال در هیچ جای دنیا وجود ندارد؛ مگر در رویال نهال. رویال نهال با 30 سابقه در زمینه کاشت انواع نهال ها توانسته است گردو ژنوتیپ رویال را در اراضی خود پرورش داده و به بازار عرضه کرد. به بیان بهتر باغ مادری گردو ژنوتیپ رویال در نهالستان رویال نهال است؛ پس هر نهالستانی به جز رویال نهال، ژنوتیپ رویال را بفروشد، کلاهبرداری کرده است.

رویال نهال تولید کننده و حامی باغداران در شرایط سخت اقتصادی

رویال نهال تولید کننده و حامی باغداران در شرایط سخت اقتصادی

هدف رویال نهال تنها فروش نهال نیست که اگر این امر صحت داشت، قیمت نهال های این نهالستان باید از تمام نهالستان ها گران تر می بود؛ اما این طور نیست. رویال نهال به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده نهال در غرب کشور حامی باغداران است؛ به همین دلیل بهترین نهال های خود را با تخفیف های ویژه به فروش می رساند.

این قیمت ها و تخفیفات شگفت انگیز شامل تنوع بالای نهال های این نهالستان می شود. شما در هر منطقه از کشور که باشید، با هر اقلیم و آب و هوایی، می توانید برای باغ های خود نهال مناسب را با کمترین قیمت خریداری کنید. حتی اگر زمین شما بایر و بدون آب است، باز هم رویال نهال برای تبدیل آن به یک باغستان سرسبز و سودآور، نهال های مناسب و ارزان قیمت دارد.

نهال های موجود در رویال نهال با مجوز رسمی از جهاد کشاورزی تولید می شوند. تعداد بسیار کمی از نهالستان های کشور موفق به دریافت این مجوز شده اند. این مجوز به دلیل کیفیت بالای نهال های این نهالستان صادر شده و اطمینانی برای خریداران محسوب می شود. اگر می خواهید در اسفند ماه نهال بکارید و در 6 ماه آینده که اواخر تابستان است، اولین محصولات نوبرانه خود را برداشت کنید، باید عجله کنید؛ چون فرصتی باقی نمانده است.

تنوع بالای نهال گردو را از رویال نهال بخواهید

تنوع بالای نهال گردو را از رویال نهال بخواهید

تا به امروز گونه های بسیار متنوعی از گردو در سراسر جهان یافت شده است که اغلب آن ها در رویال نهال موجود است. تمامی این نهال ها همراه با لیبل و شناسنامه به فروش می رسند تا خیال باغداران از هر بابتی راحت باشد. اگر نمی دانید کدام نوع نهال گردو برای کاشت در باغستان شما مناسب است، می توانید با یک تلفن و دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان رویال نهال، تردید خود را در این زمینه به یقین تبدیل کنید.

کارشناسان رویال نهال به صورت تخصصی و در بیش از 5 هکتار از زمین های خود، گردو پرورش می دهند؛ بنابراین تجارب بسیار ارزشمندی در این زمینه دارند و بهترین راهنما برای شما هستند. کارشناسان رویال نهال از ابتدای خرید نهال تا زمانی که نهال به باردهی برسد، در کنار شما می مانند و هر آنچه لازم است در این زمینه بدانید را به شما می گویند.

خرید نهال گردو ژنوتیپ رویال تیپ ۷ از نهالستانی با بیش از نیم قرن سابقه

با خرید نهال گردو از رویال نهال، آینده خود را بسازید

باغداری از جمله مشاغل پر درآمد و سودده در تمام دنیا است؛ البته به شرط آنکه اصولی و مطابق با آخرین دستاوردهای علمی انجام شود. باغداری به روش سنتی چندان سودی ندارد و نمی تواند هیچ تضمینی برای آینده باغداران باشد. تنها باغدارانی ثروتمند می شوند که سرمایه گذاری خود را با خرید نهال های اصیل، شناسنامه دار و با کمک کارشناسان مجرب آغاز کنند و به روش های سنتی پایان بدهند.

کارشناسان نهالستان رویال نهال به شما قول می دهند که اگر باغداری حرفه ای و نوین را آغاز کنید، قطعاً یکی از باغداران موفق در کشور خواهید شد. آن ها 30 سال تجربه و دانش خود را در اختیار شما قرار می دهند و بدون اغراق بهترین پیشنهادها  را به شما عرضه می کنند. پس این فرصت استثنایی که تنها تا 25 اسفند ماه ادامه دارد را از دست ندهید و همین امروز نهال گردو را با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید.

09141811520

09201811520

09301811520

04445231520

جهت خرید نهال و اطلاعات بیشتر به سایت ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی + گزارش لحظه به لحظه