سریع ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما از سایت های مختلف

کدخبر: ۶۶۳۰۱۷
برای پیداکردن یک بلیط هواپیمایی که متناسب با بودجه و شرایط شما باشد، لازم است در چندین وب‌سایت ارائه‌دهنده بلیط جستجو کنید و موارد را به ‌طور کامل با هم مقایسه کنید.
سریع ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما از سایت های مختلف

رپرتاژ آگهی: با این حال، اگر به دنبال صرفه‌جویی در زمان هستید و می‌خواهید بلیط موردنظرتان را سریع تهیه کنید، یک راه حل جایگزین وجود دارد. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا درباره سریع‌ترین روش مقایسه قیمت بلیط هواپیما از سایت‌های مختلف صحبت کنیم.

معرفی بازار آنلاین خدمات مسافرتی

اگر تابه‌حال بلیط هواپیما را به صورت آنلاین خریداری کرده‌اید، احتمالاً با روند زمان‌بر مرور وب سایت‌های مختلف برای یافتن بهترین گزینه آشنا هستید. خوشبختانه رویکرد کارآمدتری وجود دارد. به‌جای بازدید از هر وب‌سایت به‌صورت جداگانه، می‌توانید به یک وب‌سایت واحد که نتایج ۴۵ وب‌سایت فروش بلیط معتبر را با هم نشان می‌دهد، رجوع کنید. یکی از معروف‌ترین این وب‌سایت‌های مرجع سفرمارکت است، سفرمارکت یک بازار آنلاین خدمات گردشگری معتبر است که خدمات مختلف سفر از جمله امکان رزرو بلیط هواپیما، بلیط قطار، رزرو هتل، ویلا، اقامتگاه و رزرو تور را ارائه می‌دهد.

قیمت بلیط را با استفاده از فیلترهای جستجو مقایسه کنید

بهترین روش مقایسه مؤثر قیمت بلیط برای مقصد مورد نظر خود، شناسایی نوع بلیط مورد نظر است. برخی از مسافران بلیط‌های سیستمی را ترجیح می‌دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بلیط چارتر یا اکونومی لحظه آخری را انتخاب کنند. بنابراین، برای مقایسه، بهتر است روی یک دسته‌بندی خاص تمرکز کنید.

فیلترهای جستجو به‌عنوان ابزار کارآمدی هستند که به کاربران امکان می‌دهد موارد مورد نظر خود را فیلتر کنند. در سفرمارکت انواع فیلترهای جستجو ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند هر نوع بلیط چه داخلی و چه خارجی، بر اساس عواملی مانند خط هوایی، کلاس پرواز، محدوده قیمت (از ارزان‌ترین تا گران‌ترین) و نوع بلیط سفارشی شوند. این رویکرد سازمان‌یافته به شما امکان می‌دهد به راحتی بلیط‌های مورد نظرتان را پیدا کنید.

نوسانات قیمت بلیط را در تاریخ‌های مختلف دنبال کنید

همان‌طور که بسیاری از مسافران می‌دانند، قیمت بلیط هواپیما اغلب تحت تأثیر میزان تقاضا قرار می‌گیرد. در نتیجه، بسیاری از مردم به دنبال مقایسه قیمت بلیط برای یک مقصد خاص در زمان‌های مختلف سال هستند. آنها به جای مقایسه بلیط، علاقه‌مند به شناسایی ارزان‌ترین تاریخ سفر هستند. با استفاده از تقویم قیمت سفرمارکت به‌راحتی می‌توان این کار را انجام داد. همان‌طور که از نام آن پیداست، در تقویم انواع قیمت بلیط‌ها در یک دوره طولانی، معمولاً یک ماه را ارائه می‌شود. این ویژگی نیاز به جستجوی مکرر در مسیر مورد نظر شما را از بین می‌برد. تنها با یک نگاه به تقویم قیمت، می‌توانید لیست جامعی از قیمت بلیط در طول یک ماه کامل را مشاهده کنید.

مزایای خرید از بازار آنلاین خدمات مسافرتی

اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید و ترجیح می‌دهید از چندین وب‌سایت بازدید نکنید یا برگه‌های متعددی را در رایانه خود باز نکنید، سفرمارکت راه حل ایده آلی است. به راحتی فهرست جامعی از بلیط‌های هواپیما موجود در بازار آنلاین گردشگری ایران را در یک صفحه نمایش می‌دهد.

برای کسانی که به دنبال راهی آسان برای مقایسه امکانات، خدمات و قیمت بلیط هستند، بازدید از وب‌سایت‌ سفرمارکت یا استفاده از اپلیکیشن آنها به‌شدت توصیه می‌شود.

اگر به‌راحتی می‌خواهید قیمت روزانه بلیط هواپیمای دلخواه خود را از هر کجا با استفاده از گوشی هوشمند خود بررسی کنید و خریدی سریع انجام دهید، اپلیکیشن سفرمارکت برای شما مناسب است.

علاوه بر این، اگر به دنبال پرواز خاصی هستید، می‌توانید از گزینه‌های فیلتر در وب‌سایت را برای سفارشی کردن نتایج جستجوی خود استفاده کنید. این فیلترها عبارت‌اند از:

تعداد توقف‌ها

وقت پرواز

حدود قیمت

نوع بلیط (سیستمی یا چارتر)

خطوط هوایی

وب‌سایت‌ها

کلاس پروازی (اکونومی یا تجاری)

مدت زمان پرواز

مرجعی مطمئن و قابل اعتماد

اگر اعتماد به یک وب‌سایت برای شما چالش برانگیز است و در مورد خرید بلیط هواپیما مورد نظر خود تردید دارید، می‌توانید به بازار آنلاین خدمات مسافرتی اعتماد کنید. سفرمارکت دارای مجوزهای معتبر از سازمان‌های دولتی است که تجربه خرید ایمن را در وب‌سایت خود تضمین می‌کند. علاوه بر این، وب‌سایت‌هایی که بلیط هواپیما آنها در سفرمارکت ارائه می‌شود، از معتبرترین آژانس‌های بلیط‌فروشی هستند.

پشتیبانی همه‌روزه

در صورتی که در طول تجربه خرید خود با مشکلی مواجه شدید، سفرمارکت خدمات پشتیبانی از مشتری ارائه می‌دهد. کارشناسان آنها در دسترس هستند تا به شما در مسیریابی فرایند خرید و اطمینان از رضایت کامل شما از خرید بلیط کمک کنند.

نحوه خرید از بازار آنلاین خدمات مسافرتی

برای خرید از سفرمارکت، کافی است وارد سایت شوید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن سفرمارکت را از بازارهای مختلف دانلود اپلیکیشن دانلود و نصب کنید.

هنگامی که در وب سایت قرار گرفتید، روی گزینه «بلیط هواپیما» واقع در سمت راست صفحه کلیک کنید.

در صفحه بعد مشخصات سفر خود شامل شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ حرکت، تاریخ بازگشت، تعداد مسافران و کلاس پرواز را وارد کنید. سپس بر روی گزینه «جستجوی بلیط» کلیک کنید.

لیستی از انواع بلیط هواپیما ارائه شده توسط چندین وب‌سایت در صفحه جدید به شما ارائه می‌شود.

در سمت راست صفحه، بخش «فیلترها» و در بالای صفحه، «تقویم قیمت» موجود است.

در بالای لیست بلیط هواپیما، چهار گزینه قیمت، زمان پرواز، تخفیف و مدت سفر را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی هر یک از این گزینه‌ها می‌توانید لیست را بر اساس آن معیار مرتب کنید. به‌عنوان مثال، انتخاب گزینه قیمت بلیط‌ها را از ارزان‌‌ترین به گران‌ترین یا بالعکس مرتب می‌کند.

این موارد مقایسه آسان بلیط‌های مختلف را تسهیل می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا بر اساس بودجه و ترجیحات خود مناسب‌ترین را انتخاب کنید و در عین حال زمان صرف شده را به حداقل برسانید.

پس از انتخاب بلیط، در صفحه جدید، لیستی را مشاهده خواهید کرد که وب‌سایت‌هایی را که بلیط انتخاب شده را ارائه می‌دهند، نمایش می‌دهد. در کنار نام هر وب‌سایت، می‌توانید قیمت مربوطه را نیز مشاهده کنید.

در نهایت بر روی «مشاهده و خرید» کلیک کنید تا به وب‌سایت تأمین کننده هدایت شوید.

جمع‌بندی

مراجعه به وب‌سایت بازار آنلاین خدمات مسافرتی یکی از ساده‌ترین روش‌های مقایسه قیمت بلیط هوایی است. سفرمارکت لیست کاملی از بلیط‌های ارائه شده توسط 45 وب سایت فروش بلیط را ارائه می‌دهد. با استفاده از وب‌سایت و اپلیکیشن آن‌ها، می‌توانید به راحتی انواع مختلف بلیط هواپیما را در یک صفحه مشاهده کنید و با مقایسه انواع بلیط، مدت زمان سفر، گزینه‌های هواپیمایی و قیمت‌ها، اقدام به خرید کنید. این اقدام به شما امکان می‌دهد تا مناسب‌ترین بلیط هواپیما را برای خود یا عزیزانتان پیدا کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید