نگاهی تخصصی به هتل ایران زمین مشهد

کدخبر: ۶۶۵۴۵۳
با توجه به آمار بالای زائرانی که هر سالی راهی مشهد می‌شوند و به زیارت امام رضا (ع) می‌روند در این شهر هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های ستاره دار متعددی ساخته شده است.
نگاهی تخصصی به هتل ایران زمین مشهد

رپرتاژ آگهی: هر یک از این هتل‌ها امکانات و ویژگی‌های منحصربه فردی دارند. معمولا مسافران مشهد با توجه به نظر، سلیقه و بودجه شخصی خود اقدام به رزرو هتل در مشهد می‌کنند. یکی از شیک ترین و مجلل‌ترین هتل‌های مشهد هتل سه ستاره ایران زمین است که امکانات فوق العاده‌ای دارد و اقامت در آن می‌تواند بسیار لذت بخش باشد. اگر می‌خواهید در مورد رزرو هتل مشهد اطلاعات بیشتری کسب کنید پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا 2 قرار دارد. این هتل شیک و مدرن از سال 1393 فعالیت خود را آغاز نمود. طراحی و دکوراسیون داخلی این هتل به نحوی انجام شده که فضایی بسیار شیک و دلنشین دارد. هتل ایران زمین مشهد که در مجاورت حرم امام رضا (ع) واقع شده از امکانات رفاهی کاملی برخوردار است و از جمله هتل‌های سه ستاره رده بالا محسوب می‌شود که هزینه اقامت در آن گران تر از سایر هتل‌های سه ستاره است. اما نسبت به هتل‌های 4 و5 ستاره نزدیک به حرم مقرون به صرفه‌تر است. از این رو مسافران با رزرو آن می‌توانند سفری لذت بخش و اقتصادی به مشهد داشته باشند.

واحدهای اقامتی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد دارای 90 واحد مختلف متفاوت است که به طور کلی 270 نفر ظرفیت دارند. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق‌های کانکت، اتاق دو تخته، سه تخته، سوئیت رویال و سوئیت دو تخته اشاره نمود. تمامی اتاق‌های ذکر شده مجهز به بهترین امکانات رفاهی هستند و مسافران می‌توانند اقامتی خاطره انگیز و مملو از آرامش را در آن‌ها تجربه کنند.

متراژ این واحدهای اقامتی با توجه گنجایش نفرات از 12 تا 65 متر متفاوت هستند اما تمامی آن‌ها از امکانات یکسانی برخورداراند. از جمله تجهیزات و امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، ملزومات بهداشتی، سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی، تخت‌های راحتی با ملحفه‌های تمیز، کمد، آینه دراور، سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت و... اشاره نمود.

هتل مجلل ایران زمین در مشهد

رستوران و کافی شاپ هتل ایران زمین مشهد

هتل سه ستاره ایران زمین دارای رستورانی شیک و مجلل است که غذاهایی با طعم لذیذ و کیفیت عالی ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران به دو صورت منوی انتخابی و منوی بوفه هستند. مهمانان هتل که به رستوران مراجعه می‌کنند می‌توانند متناسب با سلیقه خود یکی از انواع غذاهای عربی، ایرانی و فرنگی را سفارش دهند و در فضای لوکس و دلنشین رستوران میل کنند.

کافی شاپ این مجموعه نیز به صورت 24 ساعته فعال است و در مکانی دنج انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه را ارائه می‌دهد. این مکان می‌تواند انتخابی ایده آل برای قرارهای دوستانه و یا گذراندن ساعاتی به دور از دغدغه‌های روزمره باشد.

امکانات رفاهی هتل ایران زمین مشهد

هتل ایران زمین مشهد از امکانات رفاهی متنوعی در خور شان ستاره‌های هتل برخوردار است. در واقع این هتل، هتلی 3 ستاره ولی لوکس و شیک با بهترین امکانات رفاهی است. از جمله امکانات این هتل مشهد می‌توان به پارکینگ سرپوشیده، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، لاندری، روم سرویس، اتاق سیگار، خدمات تاکسی سرویس، آسانسور، نمازخانه اشاره نمود. مهمانان هتل علاوه بر بهره مندی از تمامی این امکانات و اقامتی آرامش بخش در هتل می‌توانند با 5 دقیقه پیاده روی به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) بروند. لازم به ذکر است که این هتل سه ستاره دارای ترانسفر رفت و برگشت و استقبال فرودگاه است اما مسافرانی که بخواهند از آن استفاده کنند باید هزینه جداگانه ای پرداخت کنند. هم اکنون هتل ایران زمین مشهد مجموعه آبی و امکاناتی نظیر استخر، سونا و جکوزی ندارد اما به زودی به سایر امکانات هتل افزوده می‌شوند.

هتل مجلل ایران زمین مشهد

 قیمت هتل ایران زمین مشهد

هزینه رزرو هتل ایران زمین مشهد بر اساس نوع اتاق و امکانات آن متفاوت است. اما در حالت کلی این هتل سه ستاره با توجه به ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، گزینه‌ای مقرون به صرفه برای سفر به مشهد خواهد بود. قیمت اتاق‌های این هتل نیز همانند سایر هتل‌های مشهد در مناسب‌های خاص سال، اعیاد و مناسبت‌های مذهبی، ایام تعطیلات نوروز و تابستان که میزان مسافرت‌ها به مشهد به اوج خود می‌رسد افزایش می‌یابد. برای رزرو این هتل با قیمت مناسب کافیست که مدتی پیش از سفر برای رزرو آن به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت‌های معتبر اقدام کنید.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به هتل

هتل ایران زمین مشهد در یکی از خیابان‌های نزدیک به حرم یعنی خیابان امام رضا ، امام رضا 8 واقع شده است. از این رو دسترسی مناسبی به مراکز مهم شهر و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مشهد دارد. از اماکن دیدنی نزدیک به هتل می‌توان به بازار رضا، بوستان میرزا کوچک خان، موزه ظروف، مرکز خرید آسمان، خانه ملک، مسجد گوهر شاد و آرامگاه نادرشاه افشار اشاره نمود.

 رزرو هتل ایران زمین مشهد با اسنپ تریپ

سفر به مشهد طرفداران بسیاری دارد و اکثر زائران مشهد ترجیح می‌دهند سفری خاطره انگیز و مقرون به صرفه داشته باشند. یکی از بهترین راهکارها برای کاهش هزینه‌های سفر انتخاب هتل‌های 3 ستاره به جای هتل‌های 4 و5 ستاره است. هتل ایران زمین مشهد از بهترین هتل سه ستاره مشهد است که امکاناتی فراتر از سطح ستاره‌های خود با بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. مسافران با اقامت در این هتل اقتصادی می‌توانند دسترسی راحتی نیز به حرم داشته باشند. برای رزرو هتل ایران زمین مشهد می‌توانید به وب سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ که از مراجع معتبر رزرو هتل در ایران است مراجعه کنید و با چند کلیک ساده در سریع‌ترین زمان ممکن به رزرو واحد اقامتی مدنظرتان در این هتل بپردازید. اسنپ تریپ همواره خدمات خود را با کم‌ترین هزینه و پشتیبانی دائمی تا پایان سفر ارائه می‌دهد. از این رو با اسنپ تریپ می‌توانید سفری مقرون به صرفه و بدون دغدغه را تجربه کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید