برای ثبت برند و شرکت به کجا مراجعه کنیم؟

کدخبر: ۶۶۷۷۰۳
شرکت یا سازمانی که برند شود، درآمد زیادی هم به‌دست می‌آورد و این 2 رابطه خیلی نزدیکی به هم دارند.
برای ثبت برند و شرکت به کجا مراجعه کنیم؟

رپرتاژ آگهی: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که به شناخته‌شدن شما کمک می‌کند، ثبت برند شماست. این کار باعث می‌شود که شما به‌صورت رسمی و حرفه‌ای کار خود را شروع کنید. زمانی هم که مشتریان با شما ارتباط می‌گیرند و علامت تجاری‌تان را می‌بینند، به‌راحتی درک می‌کنند که با یک شرکت حرفه‌ای و متخصص در ارتباط هستند.

با ملاصدرا برای شرکت خود یک مزیت رقابتی بسازید

شما برای ثبت علامت تجاری شرکت خود می‌توانید به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید؛ اما ممکن است از کارهای اداری خوش‌تان نیاید و اگر نسبت به انتخاب خود شک‌وشبهه‌ای دارید و احتمال می‌دهید که در آینده بخواهید نام برند خود را تغییر دهید، می‌توانید از نظرات کارشناسان ثبت برند هلدینگ ملاصدرا کمک بگیرید. پس اگر می‌خواهید یک تصمیم قاطع بگیرید و روند ثبت لوگوی تجاری را آسان‌تر طی کنید، با ملاصدرا همراه شوید.

در چه صورتی می توانید ثبت برند انجام دهید؟

با ثبت شرکت، امکان ثبت علامت تجاری سازمان شما برای تولیدات و محصولات امکان‌پذیر می‌شود. ثبت شرکت باعث می‌شود که بتوانید قراردادهای خود را با سایر ارگان‌های دولتی و خصوصی عقد کنید. در این صورت، مزایده‌های دولتی که با بیشترین سود همراه است، شامل شرکت شما خواهد شد.

ملاصدرا با تجربه فراوان در این زمینه و داشتن کادری مجرب که به اصل مشتری‌مداری پایبند است، موفق شده تا همگام با به‌روزترین پروتکل‌های حقوقی به یکی از برترین و تخصصی‌ترین شرکت‌های ثبتی ایران تبدیل شود. با ملاصدرا به کلیه برنامه‌های شرکت خود جنبه رسمی و قانونی ببخشید.

از کجا بفهمیم یک شرکت به صورت قانونی ثبت شده یا خیر؟

استعلام ثبت شرکت از این جهت مهم است که شرکت فقط زمانی حالت قانونی به خود می‌گیرد که ثبت شده باشد و تنها در این صورت اعتبار قانونی پیدا می‌کند. بعداز اطمینان بابت قانونی‌بودن فعالیت خود می‌توانید برای ثبت برند اقدام کنید.

استعلام شرکت شما را از قانونی‌بودن تشکیل شرکت، صحت وجود آن، فعال‌بودن یا نبودن شرکت، تاریخ ثبت مجموعه و اطلاع از نوع فعالیت آن آگاه می‌کند. شما می‌توانید این روند را بدون پیچیدگی خاصی با ملاصدرا بگذرانید.

آیا می‌توان نوع شرکت را بدون تغییر شخصیت حقوقی آن تغییر داد؟

هنگام ثبت شرکت، اعضای مجمع عمومی نیازها و اهداف خود را از ثبت مناسب‌ترین نوع شرکت انتخاب می‌کنند. حالا ممکن است بعداز گذر زمان به این نتیجه برسند که انتخاب درستی انجام نداده‌اند یا بخواهند شرایط شرکت را ارتقا دهند.

ملاصدرا باز هم به این‌گونه افراد کمک می‌کند تا بدون برهم‌زدن شرکت و ثبت شرکتی جدید، از امکان تبدیل شرکت استفاده کنند. در این شرایط می‌توانند بدون ایجاد شخصیت حقوقی جدید برای شرکت خود شکل و قالبی جدید پیدا کنند.

جمع‌بندی

واژه برند در جامعه ما به محصول یا خدمتی گفته می‌شود که دارای اعتبار و ارزش اجتماعی باشد. اگر می‌خواهید به ماهیت و قدرت اجتماعی بالایی دست پیدا کنید، باید ابتدا به انجام مراحل ثبت شرکت پایبند باشید و سپس با ثبت برند یا همان لوگوی خاص سازمان خود، جایگاه‌تان را ازنظر اعتبار در ذهن مشتریان ارتقا دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید