فروش مش فایبرگلاس ویژه وال مش + قیمت خرید

کدخبر: ۶۶۸۴۴۴
وال مش به عنوان نسل جدید مهار لرزه ای دیوارهای غیر سازه ای شناخته می شود که از زمان ورود خود به عرصه ساختمان سازی توانسته توجه بسیاری از مهندسان را به خود جلب کند.
فروش مش فایبرگلاس ویژه وال مش + قیمت خرید

رپرتاژ آگهی: از اینرو شرکت وال پست مش خود را موظف به ارائه انواع توری فایبرگلاس بسته به نیاز ساختمان جهت اجرای وال مش نموده تا بتوان این سیستم را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده و از مزایای آن ها بهره مند شد.

انواع مش فایبر گلاس کدام است؟

در شرکت وال پست مش، مش فایبرگلاس می توان دو نوع از این مش را جهت اجرای وال مش تهیه نمود. بدیهی است که نوع پلاستر انتخاب شده برای اجرای مش فایبرگلاس روی انتخاب این نوع توری اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

  1. مش فایبرگلاس E-glass (معمولی)

این نوع مش فایبرگلاس از ساختار توری مانند تشکیل شده و بدون هیچ پوششی برای اجرا در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این مش در ابعاد متفاوت، قطر چشمه های بزرگ و کوچک و همچنین گرماژ وزنی خاصی تولید و به فروش می رود.

  1. مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا (AR-glass)

مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا برخلاف مش فایبرگلاس معمولی دارای یک پوشش زیرکونیوم برای افزایش مقاومت این توری در برابر خوردگی در محیط قلیایی است. این نوع مش در اثر تماس با سیمان دچار خوردگی نمی شود و دوام خود را برای دراز مدت حفظ خواهد کرد.

مش فایبرگلاس والمش چیست؟

مش فایبرگلاس وال مش نوعی از انواع توری فایبرگلاس موجود در بازار است که به صورت اختصاصی برای اجرای این سیستم استفاده می شود. بر اساس ضوابط آیین نامه ای، مش فایبرگلاس ویژه وال مش باید مقاوم در برابر قلیا باشد و میزان مقاومت تسلیم آن بیش از 1000 مگاپاسکال در نظر گرفته شود. در صورت اجرای مش فایبرگلاس وال مش به صورت سرتاسری می توان آن را با گرماژ 100 گرم بر متر مربع و در صورت اجرای نواری می توان آن را با گرماژ 50 گرم بر متر مربع اجرا نمود. فاصله چشمه های مش فایبرگلاس ویژه وال مش نباید از 5 میلی متر کمتر باشد. با در نظر گرفتن این مشخصات، می توان این نوع مش را مختص وال مش طراحی و اجرا نمود.

مزایای مهار لرزه‌ای دیوار‌های ساختمان با مش فایبرگلاس  وال مش کدام است؟

مهار لرزه ای دیوارهای ساختمان با مش فایبرگلاس وال مش به دلیل برتری ها و مزایای متنوعی که دارد، توانسته جایگزین روش های قدیمی مانند استفاده از وال پست فلزی و سنتی شود. در حال حاضر، اکثر ساختمان های نوین و در حال بازسازی با این روش اجرا می شوند تا در هنگام بروز حوادث خطرناک بتوان با اعتماد کامل از وال مش استفاده نمود. از جمله مهم ترین مزایای مهار لرزه ای دیوارهای ساختمان با مش فایبرگلاس وال مش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

فایبرگلاس

  1. سهولت در اجرا و افزایش سرعت العمل: یکی دیگر از مهم ترین مزایای مهار لرزه ای دیوارهای ساختمانی با مش فایبرگلاس وال مش، سهولت در اجرا است. حذف مصالح اضافه مانند وادار و میلگرد بستر و امکان اجرا پس از دیوارچینی، سرعت العمل اجرا را چندین برابر افزایش داده و باعث کاهش هزینه های اجرایی به واسطه کاهش زمان می شود.

  2. کاهش هزینه های اجرایی و مصالح ساختمانی: مش فایبرگلاس دارای قیمت مناسبی بوده و می تواند با ترکیب پلاستر یک سیستم ایمن را برای مهار لرزه ای به وجود آورد. این در حالی است که کلیه مصالح فلزی همچون وادار قائم و افقی و میلگرد بستر که برای اجرای آن ها نیاز به صرف هزینه بسیار زیاد بود، حذف می شوند. علاوه بر این، به دلیل اینکه نیازی به اجرای وال مش به صورت تخصصی نیست، می توان هزینه های اکیپ های اجرایی را به حداقل رساند.

  3. کاهش وزن اضافه وارده به ساختمان: مش فایبرگلاس ویژه وال مش می تواند نقش بسیار مهمی را در کاهش وزن اضافه وارد شده به ساختمان ها ایفا کند. دلیل این موضوع هم عدم نیاز به استفاده از مصالح فلزی و فولادی مانند میلگرد بستر و وادار است.

  4. قابلیت اجرا پس از دیوارچینی: مش فایبرگلاس وال مش می تواند پس از اینکه کل فرآیند دیوارچینی با بتن، آجر و ... انجام شد، روی دیوار اجرا شود. از این رو حتی در صورت وجود خطاهای اجرایی، همچنان اجرای وال مش پس از دیوارچینی بدون نیاز به تخریب دیوار وجود دارد.

ویژگی‌های فوق‌العاده مش و توری فایبرگلاس وال مش

مش و توری فایبرگلاس وال مش مقاومت حداکثری در برابر رطوبت، نفوذ آب، کشش و بارهای وارده دارند و زمانی که بتوان آن ها را در پلاستر مدفون کرد، می توان شاهد عملکرد مناسب وال مش و مقاومت بالای آن در هنگام اجرا بود. مش ترکیب شده با پلاستر استحکام بالایی را در دیوارهای غیر سازه ای ایجاد می کند و از آسیب به آن ها و تخریب جلوگیری خواهد کرد. این در حالی است که این ترکیب وزن زیادی را به همراه نداشته و باعث افزایش وزن در ساختمان نخواهد شد.

نکات خرید مش فایبرگلاس ویژه وال مش

به منظور خرید مش فایبرگلاس ویژه وال مش لازم است که حتما به مشخصات فنی توصیه شده در آیین نامه ها توجه داشت. مش فایبرگلاس ویژه وال مش تواند با دو جنس معمولی یا مقاوم به قلیا مورد استفاده قرار گیرد که هر کدام با ترکیب پلاستر مختلفی قابلیت اجرا دارند. مش فایبرگلاس معمولی می تواند با پلاستر گچی اجرا شود، اما در صورتی که پلاستر سیمانی در محیط اجرا شده باشد، حتی با کاهش خاصیت قلیایی آن امکان اجرای مش فایبرگلاس معمولی وجود ندارد و حتما باید از مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا استفاده شود. لازم است که مش وال مش حتما دارای مقاومت تسلیم بیش از 1000 مگاپاسکال باشد و تفاوتی در نوع توری فایبرگلاس استفاده شده بدین منظور ندارد. استحکام و دوام مش فایبرگلاس تاثیر بسیار زیادی روی ماندگاری ان در سازه مورد نظر دارد و طبیعتا باید حتما از مراکز فروش مش فایبرگلاس مانند وال پست مش اقدام به خرید این محصولات نمود.

قیمت مش فایبرگلاس وال مش چقدر است؟

یکی از مهم ترین عوامل موثر روی فروش مش فایبرگلاس ویژه وال مش، قیمت تعیین شده برای آن است. قیمت مش فایبرگلاس وال مش تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود. بدیهی است که قیمت این محصول نیز بر اساس قیمت روزانه تعیین می شود و بهتر است که قبل از خرید حتما استعلام قیمت انجام شود.

1. نوع توری فایبرگلاس

جنس توری فایبرگلاس عامل مهمی برای قیمت گذاری آن است. اگر نوع توری مقاوم به قلیا باشد، قیمت بالاتری نسبت به توری فایبرگلاس معمولی دارد. چرا که پوشش استفاده شده روی مش فایبرگلاس مقاوم به قلیا قیمت تولید آن را افزایش می دهد. این در حالی است که مش فایبرگلاس معمولی بدون این پوشش با قیمت ارزان تر به فروش می رود.

2. ابعاد چشمه مش فایبرگلاس

قیمت مش فایبرگلاس بر اساس ابعاد چشمه آن تعیین می شود. هر چقدر ابعاد چشمه کوچک تر باشد، وزن توری بالاتر رفته و این موضوع می تواند روی قیمت نهایی آن موثر باشد. بنابراین، در صورتی که از مش فایبرگلاس با ابعاد چشمه کوچک تر استفاده شود، قیمت نیز افزایش زیادی خواهد داشت. 

3. گرماژ توری فایبرگلاس

گرماژ عامل مهمی برای استحکام و کیفیت توری فایبرگلاس است. هر چقدر گرماژ مش فایبرگلاس افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز بالاتر می رود. بنابراین، چه برای توری فایبرگلاس معمولی، چه برای توری فایبرگلاس مقاوم به قلیا می توان این عامل را عامل مهمی برای قیمت گذاری توری شناخت.

نحوه نصب مش فایبرگلاس وال مش روی دیوار چگونه است؟

نحوه نصب مش فایبرگلاس وال مش روی دیوار چگونه است؟

به منظور نصب مش فایبرگلاس ویژه وال مش روی دیوار، در اولین قدم نیاز است که دیوارچینی به صورت کامل انجام شود. هر نوع دیوار آجری، هبلکس و ... باید به طور کامل اجرا گردد تا بتوان مراحل اجرای وال مش را انجام داد. نقشه اجرایی سیستم وال مش بر اساس کاربری ساختمان، تعداد طبقات و موارد دیگر برای هر طبقه به صورت مجزا طراحی می شود و می توان بر اساس آن، محل و جانمایی مش فایبرگلاس و پلاستر سیمانی و گچی را در نظر گرفت. سپس یک لایه پلاستر در محل مورد نظر اجرا و بلافاصله مش فایبرگلاس روی آن قرار می گیرد، نبشی ها و ناودانی ها برای مهار لبه های دیوار در محل مورد نظر نصب می شوند و می توان لایه نهایی پلاستر را روی آن ها نیز اجرا نمود. دقت شود که وال مش به صورت دو طرفه اجرا می شود. در واقع به موازات یک لایه وال مش در یک سمت دیوار باید یک لایه دیگر وال مش را نیز اجرا کرد.

تامین و پخش عمده مش فایبرگلاس وال مش

با توجه به حساسیت انتخاب بهترین مش فایبرگلاس لازم است که حتما آن را از مراکز معتبر و تخصصی در زمینه وال مش تهیه نمود. شرکت وال پست مش توانسته با ارائه خدمات تخصصی در این زمینه، به یکی از بهترین مجموعه ها برای فروش و اجرای وال مش تبدیل شود. در صورت نیاز به استعلام قیمت و خرید انواع مش فایبرگلاس وال مش می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

 وبسایت شرکت وال پست مش: wallpostmesh

تلفن تماس کارشناسان فنی و فروش شرکت وال پست مش: 86124907-021

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید