رزرو آنلاین هتل پرا تولیت استانبول با بهترین قیمت

کدخبر: ۶۶۹۰۰۰
هتل پرا تولیپ استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل استانبول است.
رزرو آنلاین هتل پرا تولیت استانبول با بهترین قیمت

هتل پرا تولیپ استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای رزرو هتل استانبول است. با اقامت در این هتل دسترسی راحتی به خیابان استقلال خواهید داشت و جاذبه‌هایی مانند برج گالاتا و مسجد ایاصوفیه در نزدیکی شما خواهند بود؛ همچنین با بهره‌گیری از امکانات متنوع و عالی هتل می‌توانید سفری به‌یادماندنی را در استانبول و این هتل زیبا تجربه کنید. در این مطلب به معرفی این هتل و ارائه اطلاعات بیشتری در مورد آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول، هتلی 4 ستاره است و یکی از گزینه‌های محبوب اقامت در این شهر محسوب می‌شود که در منطقه معروف بی‌اوغلو قرار داشته و فاصله چندانی با میدان تکسیم ندارد. با اقامت در این هتل چیزی حدود 4 دقیقه با خیابان استقلال فاصله خواهید داشت و فاصله شما با جاذبه‌هایی مانند برج گالاتا و مسجد ایاصوفیه نیز کمتر از 15 دقیقه خواهد بود.

اگر اهل بازارگردی باشید هم این هتل انتخاب خوبی برای شما است؛ زیرا دسترسی آن به مراکز گردشگری و تجاری استانبول بسیار راحت بوده و به‌دلیل نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس، دغدغه‌ای بابت وسیله نقلیه خود تا بازار هم نخواهید داشت. این هتل امکانات بسیار مناسبی را نیز به مسافران خود ارائه می‌کند که در تبدیل آن به یکی از بهترین هتل های استانبول، بی‌تاثیر نیست.

امکانات هتل پرا تولیپ استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول از نظر امکانات بیشتر از یک هتل 4 ستاره است. به محض ورود به این هتل، فضای زیبا و صمیمی آن را احساس خواهید کرد. پذیرش هتل به‌صورت 24 ساعته فعال است و پاسخگوی سوالات و نیازهای شما است. هتل دارای اتاق چمدان است که در صورت نیاز می‌توانید وسایل خود را به آن سپرده و بابت امنیت آن‌ها اطمینان خاطر داشته باشید. صندوق امانات از دیگر امکانات این هتل است که با پرداخت هزینه امکان استفاده از آن فراهم می‌شود.

هتل پرا تولیپ استانبول دارای یک مرکز تناسب اندام است که در صورت تمایل به انجام تمرینات ورزشی می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. مرکز اسپا، استخر لوکس و وان آب گرم، به همراه سونا و جکوزی از دیگر امکانات رفاهی این هتل هستند. اگر هتل پرا تولیپ استانبول را برای اقامت انتخاب کردید، توصیه می‌کنیم که سونای فنلاندی و حمام ترکی آن را نیز امتحان کنید.

برای راحتی مسافران بخشی از هتل به افراد سیگاری تعلق دارد تا در فضای مخصوص، با تهویه مناسب سیگار کشیده و مزاحمتی برای دیگر مسافران ایجاد نکند. این هتل امکاناتی مانند اتاق بازی برای کودکان هم دارد؛ بنابراین اگر با فرزند عزیز خود به استانبول سفر کردید، دغدغه‌ای بابت تفریح و سرگرمی او در هتل نخواهید داشت.

امکانات رستوران و غذاخوری

از دیگر امکانات هتل پرا تولیپ استانبول می‌توان به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل دارای 2 رستوران به‌ نام‌های دب لانج و برتوچی است. رستوران دب لانج انواع غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌کند و رستوران برتوچی نیز منویی متنوع از غذاهای بین‌المللی و محلی ترکیه دارد اما تنها در وعده شام سرویس‌دهی دارد.

رستوران دب لانج که رستوران اصلی هتل محسوب می‌شود در هر سه وعده ارائه سرویس داشته و لذیذترین و باکیفیت‌ترین غذاها در آن سرو می‌شوند. این رستوران منویی ویژه برای کودکان هم دارد که در آن انواع غذاهای محبوب برای کودکان با تزئین و حجم مناسب کودک یافت می‌شود. کافی‌شاپ رستوران نیز در بیشتر ساعات شبانه‌روز فعال بوده و در آن می‌توانید تمام نوشیدنی‌ها، دسرهای لذیذ و فینگرفودهای خوش‌طعم را امتحان کنید.

اتاق‌های هتل پرا استانبول

هتل پرا تولیپ، دارای 75 اتاق با ظرفیت و امکانات متنوع است. در زمان رزرو، امکانات و وضعیت هر اتاق به شما نمایش داده می‌شوند و براساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنید. این هتل دارای 6 تایپ اتاق است که به شرح زیر هستند:

  • اتاق دبل یا سینگل اکونومی با یک تخت دبل یا دو تخت سینگل

  • اتاق دبل سوپریور با یک تخت دبل

  • اتاق تریپل سوپریور سه نفره با یک تخت دبل و یک تخت دبل تاشو

  • اتاق اگزکیوتیو با یک تخت دبل

  • اتاق دبل اگزکیوتیو با یک تخت دبل و چشم‌انداز دریا

  • اتاق سینگل استاندارد با یک تخت دبل

اتاق‌های هتل با ظرافت و معماری خاص و زیبایی طراحی شده‌اند. تمام تخت‌ها روکش ابریشمی دارند و تلویزیون روبه‌رو تخت قرار دارد تا حین استراحت امکان تماشای فیلم و سریال را داشته باشید. اینترنت‌ وای‌فای در اتاق به‌صورت رایگان و نامحدود در دسترس است. سرویس بهداشتی اتاق شامل دوش و توالت فرنگی است و سشوار و لوازم بهداشتی در تمام سرویس‌های بهداشتی موجود است. در صورت نیاز می‌توانید یک سرویس کودک درخواست داده و آن را به اتاق خود اضافه کنید.

هتل پرا تولیپ استانبول انتخابی لوکس برای اقامتی راحت در استانبول

هتل پرا تولیپ استانبول، هتلی فوق‌العاده شیک و لوکس در این شهر است که با قرارگیری در یکی از بهترین نقاط استانبول، رفت‌وآمد در شهر را برای مسافران به کاری راحت تبدیل کرده و با ارائه امکانات و خدمات خوب، بازگشت مسافران در سفرهای بعدی را تضمین می‌کند. برای رزرو این هتل و دیگر هتل های استانبول، کافی است به بخش رزرواسیون هتل فلای تودی مراجعه کنید و هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

پس از انتخاب هتل، لیست اتاق‌های دارای ظرفیت به شما نمایش داده می‌شوند و براساس بودجه و سلیقه خود می‌توانید یکی از آ‌ن‌ها را انتخاب کنید. توصیه می‌کنیم پس از رزرو هتل برای خرید بلیط هواپیما استانبول هم اقدام کنید. با تهیه بلیط و رزرو هتل، بخش زیادی از مقدمات سفر شما فراهم می‌شود و دغدغه‌ای بابت آن‌ها نخوهید داشت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید