با آکادمی دوران حرفه‌ای و متخصص شوید و آینده‌تان را تضمین کنید

کدخبر: ۶۷۰۱۵۲
آموزش مهارت‌های IT، امنیت و شبکه با دوره‌های تخصصی « دوران آکادمی »
با آکادمی دوران حرفه‌ای و متخصص شوید و آینده‌تان را تضمین کنید

رپرتاژ آگهی: همانطور که می‌دانید و شنیده‌اید فناوری اطلاعات بسیار گسترده شده و روز‌به‌روز به‌طرز چشم‌گیری پیشرفت می‌کند. دنیای جنجالی و جذاب IT با پیشروی سریع خود نیاز به افراد متخصص در زمینه امنیت، شبکه و فناوری اطلاعات IT را افزایش داده‌است.

موسسه آموزشی « دوران آکادمی » به‌همین دلیل تاسیس شد!

دوران آکادمی درحال حاضر جز معتبرترین و مطرح‌ترین موسسات علمی کشور است و با هدف آموزش و افزایش مهارت و توانمندسازی افرادی که به حوزه IT علاقه دارند، تاسیس شده‌است.

در دوره‌های آموزشی دوران آکادمی دوره‌های آموزش برنامه نویسی Front-End، Python و ... ، دوره‌های آموزشی مهندسی DevOps، دوره‌های تخصصی مجازی‌سازی VMware و دوره امنیت Mikrotik برگزار می‌شوند.

دوره آموزشی DevOps

مهندسی DevOps یکی از پرمتقاضی‌ترین و پردرآمدترین شغل‌ها در زمینه IT است. شما با شرکت در دوره آموزشی DevOps اصول ادغام تیم‌های توسعه و عملیات را می‌آموزید که منجر به بهبود همکاری و ارتباطات درمیان تیم‌ها می‌شود و همچنین باعث افزایش عملکرد و کارایی مستمر نیز می‌شود.

ابزارهای محبوب و کاربردی DevOps شامل : Docker ,Jenkins ,Ansible ,Kubernetes و    Terraformمی‌باشد که شما با تسلط روی این ابزارها باعث بهینه‌تر شدن زیرساخت‌ها و فرآیندهای خودکارسازی می‌شوید.دوره

آموزشی برنامه‌نویسیFront-End

شرکت در دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی Front-End به دانش‌پذیران محترم مهارت‌های موردنیاز و مهم برای طراحی و توسعه ‌سایت‌های جذاب و کاربرپسند را آموزش می‌دهد. ضمن اینکه شما با تسلط بر ابزارها و فیرم‌ورک‌های جدید و مدرن مثل React , Angular، امکان کسب درآمد بیشتر در قالب یک فریلنسر و متخصص را دارید.

فرونت

دوره آموزشی برنامه‌نویسی Python

دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی Python با زبان ساده و کاربردی برای شما فرصت‌های شغلی عالی با درآمد بالا را فراهم می‌کند و می‌توانید به‌عنوان یک فریلنسر، درآمدهای دلاری نیز داشته‌باشید.

پیتون

دوره آموزشی مجازی‌سازیVMware

آموزش مجازی‌سازی با VMware به شما امکان بهبود عملکرد زیرساخت‌های IT را می‌دهد. همچنین باعث افزایش موقعیت‌های شغلی در زمینه مدیریت سرور و شبکه می‌شود.

مجازی سازی

دوره آموزشی امنیت Mikrotik

یادگیری Mikrotik باعث افزایش مهارت‌های مدیریتی و حرفه‌ای شبکه، افزایش تسلط بر روترها و سوئیچ‌های Mikrotik و همینطور افزایش فرصت‌های شغلی در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات می‌شود.

میکروتیک

حال این سوال پیش می‌آید : چرا برای آموزش باید مرکز آموزشی دوران آکادمی را انتخاب کنیم؟

مجموعه دوران آکادمی به‌دلیل سابقه بلندمدت در زمینه آموزش و توانمندسازی دانش‌پذیران در حیطه فناوری اطلاعات و امنیت و شبکه، از جانب دانشجویان وشرکت‌کنندگان بالاترین امتیاز را دریافت کرده‌است که دلایل این رتبه را در ادامه شرح می‌دهیم :

1. اساتید حرفه‌ای و مجرب

همانطور که می‌‌دانید در بحث آموزش اولین عامل مهم و تاثیرگذار استاد است؛ ما در دوران آکادمی مدرسان متخصص و باتجربه را از میان مهندسین خبره و حرفه‌ای برگزیده‌ایم تا علاوه بر آموزش تئوری مهارت انجام پروژه‌های واقعی و کار عملی را نیز به شما بیا‌آموزند و برای ورود به بازارکار و یا دریافت ترفیع و ارتقاء شغلی، آماده شوید.

2. محتوای علمی متنوع طبق نیاز شما

دوره‌هایی که در مجموعه آکادمی دوران تدریس می‌شوند، کاملا طبق نیاز روز بازارکار و نیاز دانشجو طراحی شده‌اند تا به‌راحتی بعد از پایان از دوره جذب بازارکار شوید و به‌عنوان یک متخصص کار کنید.

3. آموزش به‌صورت عملی و پروژه‌محور

قبلا به‌این موضوع اشاره کرده‌ایم که در دوران آکادمی دانشجویان روی پروژه‌ها به‌صورت عملی کار می‌کنند تا با چالش‌های کار عملی مواجه شوند و مهارت عملی خود را افزایش دهند.

4. گواهینامه پایان دوره

گواهینامه پایان دوره پس از گذراندن کامل دوره آموزشی به دانشویان تقدیم می‌شود؛ این مدرک گواه تسلط و تخصص شما در زمینه مربوطه است و رزومه شما را متمایز می‌کند. همچنین با دارا بودن این مدرک فرصت‌های شغلی بیشتری برایتان رقم می‌خورد.

5. پشتیبانی کامل حتی پس از پایان دوره

دوران آکادمی حتی بعد از اتمام دوره آموزشی از طریق مشاوریان و کارشناسان ارتباط خود را با دانش‌پذیران حفظ می‌کند و در تمام مراحل درکنار آن‌ها خواهند بود. درنهایت برای پیشرفت شغلی و افزایش درآمد، نیاز به افزایش مهارت دارید؛

 دوران آکادمی بهترین فرصت برای شماست!

با مرکز آموزشی تخصصی آکادمی دوران تماس بگیرید و درمورد دوره‌های آموزشی و اساتید و نحوه ثبت‌نام از کارشناسان مجرب مجموعه ما مشاوره رایگان دیافت کنید.

با دوران آکادمی آینده‌ای روشن در انتظار شماست! منتظرتان هستیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید