آموزش ساده تنظیم ساعت اپل واچ

کدخبر: ۶۷۲۱۱۸
تنظیم ساعت اپل واچ یکی از مواردی است که ممکن است کاربران زیادی درباره آن سوال داشته باشند.
آموزش ساده تنظیم ساعت اپل واچ

رپرتاژ آگهی: این موضوع کار سخت و پیچیده‌ای نیست و با طی کردن چند مرحله ساده می‌توانید آن را انجام دهید. از آنجایی که قیمت ساعت اپل واچ نسبت به سایر مدل‌های ساعت هوشمند بیشتر است باید به تنظیمات آن توجه بیشتری داشته باشید تا آسیبی به ساعت وارد نشود.

آموزش تنظیم ساعت اپل واچ با گوشی

برای تنظیم ساعت مچی هوشمند با گوشی ابتدا باید ساعت را به گوشی وصل کنید. برای این کار مطمئن شوید که گوشی و ساعت شارژ کافی دارند و هر دو به یک شبکه وای فای متصل هستند.

  1. در صورتی که ساعت روشن نیست آن را روشن کرده و نزدیک گوشی ببرید.

  2. هنگامی که ساعت و گوشی را به یک دیگر نزدیک می‌کنید پیغامی مبنی بر جفت شدن ساعت و گوشی دریافت خواهید کرد. در این مرحله باید روی گزینه Continue بزنید. 

در صورتی که گزینه فوق برایتان ظاهر نشد وارد برنامه Watch شوید و Pair new watch را بزنید.

  1. بعد از اینکه مراحل جفت شدن ساعت و گوشی انجام شد به صورت اتوماتیک ساعت گوشی و ساعت با یک دیگر تنظیم می‌شوند. در صورتی که این اتفاق نیفتاد از طریق برنامه Watch وارد گزینه Date & Time شوید و ساعت و تاریخ مورد نظرتان را تنظیم کنید.

تنظیم ساعت و تاریخ اپل واچ روی حالت خودکار

تنظیم ساعت و تاریخ اپل واچ روی حالت خودکار

برای راحتی کاربران و نداشتن دغدغه تنظیم ساعت و تاریخ گزینه‌ای در این بخش قرار گرفته که تاریخ و زمان را به صورت خودکار با ساعت منطقه زمانی تنظیم می‌کند. برای فعال کردن این ویژگی مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. از طریق گوشی مسیر Settings > General > Date & Time را طی کنید و سپس در صفحه باز شده گزینه Set automatically را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه و روشن بودن Location با تغییر مکان و زمان، ساعت و زمان گوشی و اپل واچ نیز تغییر خواهد کرد.

  2. در صورتی که تمایل دارید تا زمان و تاریخ همواره روی منطقه خاصی فعال باشد می‌توانید گزینه Automatically را غیر فعال کرده و گوشی را روی Time Zone بگذارید. با فعال کردن این گزینه زمان و تاریخ همواره روی زمان منطقه انتخاب شده تنظیم خواهد بود.

روش‌های تنظیم ساعت اپل واچ بدون گوشی

روش‌های تنظیم ساعت اپل واچ بدون گوشی

تنظیم ساعت بدون اتصال و نیاز به گوشی کار پیچیده و سختی نیست و با طی کردن چند مرحله ساده می‌توانید این کار را انجام دهید.

  1. ابتدا اپل واچ را روشن کنید، برای روشن کردن آن تنها نیاز دارید تا دکمه کناری گوشی را برای دقایقی فشار دهید.

  2. در این بخش از طریق منوی اصلی برنامه تنظیمات (Settings) شوید و روی Data & Time بزنید تا تنظیمات ساعت و تاریخ باز شود.

  3. در این بخش از گزینه‌های Set Time و Set Date می‌توانید وارد تنظیمات تاریخ و زمان شوید.

  4. در این مرحله بعد از اینکه زمان و تاریخ مورد نظرتان را مشخص کردید روی Confirm بزنید تا این تنظیمات به طور کامل ذخیره شوند.

  5. پس از اعمال تغییرات و ذخیره کردن آن‌ها ساعت و تاریخ جدید ذخیره می‌شود و می‌توانید از ساعت استفاده کنید.

جمع بندی

تمامی روش‌هایی که در بالا توضیح دادیم به شما کمک می‌کنند تا ساعت اپل واچ را تنظیم کنید. با کمک موارد فوق با کمک گوشی یا حتی بدون گوشی نیز می‌توانید ساعت اپل واچ را تنظیم کنید؛ همچنین در صورتی که هنوز موفق به خرید اپل واچ نشده‌اید و نیاز دارید تا ساعت جدیدی خریداری کنید می‌توانید انواع اپل واچ را از سایت تکنولایف با بهترین قیمت خریداری کنید؛ همچنین با مراجعه به مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند می‌توانید انتخاب بهتر و کارآمدتری داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید