جایزه ۳۰۰۰ دلاری برای معاملات همستر در اینوکس

کدخبر: ۶۷۵۰۷۶
این روزها یکی از موضوعات جذاب و داغ بازار ارزهای دیجیتال قیمت همستر کامبت است.
جایزه ۳۰۰۰ دلاری برای معاملات همستر در اینوکس

رپرتاژ آگهی: این روزها یکی از موضوعات جذاب و داغ بازار ارزهای دیجیتال قیمت همستر کامبت است. ارز دیجیتال همستر به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و پتانسیل بالای خود برای رشد، توانسته است در میان معامله‌گران محبوبیت بسیاری پیدا کند. با نزدیک شدن به تاریخ لیست شدن توکن همستر، بسیاری از کاربران ایرانی دغدغه یافتن بهترین صرافی همستر برای ایران جهت خرید و فروش همستر کامبت را دارند.

صرافی ارز دیجیتال اینوکس به عنوان یکی از صرافی‌های معتبر رمزارز در ایران، علاوه بر فراهم کردن امکان فروش و خرید همستر با سرعت بالا و کارمزد کم، به کاربران خود فرصت شرکت در قرعه‌کشی 3 هزار دلاری را نیز می‌دهد.

اما این کمپین جذاب چگونه کار می‌کند و چگونه می‌توان در آن شرکت کرد؟ اگر شما هم از کاربران بازی همستر هستید و می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی ۳۰۰۰ دلاری امتحان کنید، در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا شما را با جزئیات و شرایط این کمپین آشنا کنیم.

مراحل شرکت در قرعه‌کشی 3000 دلاری اینوکس

اینوکس یکی از اولین صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران بود که قیمت تون کوین را مشخص کرده و امکان خرید و فروش این رمزارز را برای کاربران ایرانی فراهم ساخت. همچنین این صرافی قصد دارید تا به محض لیست شدن همستر، امکان خرید و فروش این توکن را برای کاربران ایرانی فراهم سازد.

البته شما با خرید و فروش در اینوکس، علاوه بر حفظ امنیت دارایی خود و معامله با کارمزد پایین، امکان شرکت در قرعه‌کشی ۳۰۰۰ دلاری را نیز خواهید داشت. در ادامه مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال در اینوکس و شرکت در قرعه‌کشی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ثبت‌نام و احراز هویت در اینوکس: اولین قدم برای شرکت در این قرعه‌کشی، ایجاد حساب کاربری در اینوکس است. اگر هنوز حساب کاربری ندارید، به سرعت در سایت اینوکس ثبت‌نام کنید و مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید. این مرحله برای تضمین امنیت معاملات و تأیید هویت کاربران الزامی است.

ثبت‌نام و احراز هویت در اینوکس

خرید و فروش همستر: پس از احراز هویت، می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال همستر بپردازید. هرچه تعداد معاملات شما بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد و شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد.

دعوت از دوستان: یکی دیگر از راه‌های افزایش امتیاز و شرکت در قرعه کشی ۳۰۰۰ دلاری همستر در اینوکس، دعوت دوستان است. با هر دعوت موفق، امتیازهای اضافی به حساب شما اضافه خواهد شد که شانس شما را برای برنده شدن در قرعه‌کشی بیشتر می‌کند. جهت ورود به قرعه کشی ۳۰۰۰ دلاری همستر در اینوکس روی دکمه زیر کلیک نمایید.

 شرکت در قرعه کشی 

فعالسازی مینی اپ تلگرام: با فعالسازی مینی اپ اینوکس در تلگرام امتیاز بیشتر دریافت کنید. جالب است بدانید که در این مینی اپ شما می‌توانید انواع خرید و فروش رمزارز از جمله معامله همستر کامبت را به سرعت و تنها با چند کلیک انجام دهید؛ لذا یکی از مزایای صرافی ارز دیجیتال اینوکس برای کاربران خود، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال از طریق اپلیکیشن تلگرام است.

جوایز قرعه کشی ۳۰۰۰ دلاری اینوکس

جوایز این کمپین به 111 نفر از شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود. در ادامه جزئیات جوایز را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. جهت ورود و ثبت نام در اینوکس روی عکس زیر کلیک نمایید.

جوایز قرعه کشی ۳۰۰۰ دلاری اینوکس

این توزیع جوایز نشان‌دهنده این است که اینوکس برای تشویق کاربران خود و ایجاد تجربه‌ای لذت‌بخش در دنیای ارزهای دیجیتال، تلاش کرده است تا تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان را در این کمپین پوشش داده و به آن‌ها پاداش دهد.

زمان و مهلت شرکت در قرعه‌کشی

مهلت شرکت در این قرعه‌کشی یک ماه پس از شروع معاملات همستر در صرافی اینوکس است؛ بنابراین، اگر قصد دارید در این کمپین شرکت کنید و شانس خود را برای برنده شدن در این جوایز ارزنده امتحان کنید، همین حالا ثبت‌نام و احراز هویت خود را انجام داده تا از قرعه‌کشی جا نمانید.

ماموریت‌های کمپین 3 هزار دلاری اینوکس

در این کمپین شما با انجام هر ماموریت می‌توانید تعداد مشخصی امتیاز کسب کنید. همان‌گونه که گفته شد هر چه امتیاز شما افزایش یابد، شانس برنده‌ شدن شما هم به همان نسبت بالا می‌‌رود. ماموریت‌های تعریف شده در این کمپین را به شما معرفی خواهیم کرد:

  •  

    ثبت‌نام در اینوکس: ۵ امتیاز

  •  

    احراز هویت: ۱۰ امتیاز

  •  

    معامله هر ۱ واحد همستر: ۱۰ امتیاز

  •  

    دعوت از دوستان: ۱۰ امتیاز

  •  

    فعالسازی مینی اپ تلگرام: ۱۵ امتیاز

مشاهده می‌کنیم که با چند ماموریت ساده می‌توانید امتیاز خود را تا حد زیادی افزایش دهید. همچنین کاربران همستر که ماه‌ها برای دریافت سکه بیشتر تلاش کرده‌اند، در حال حاضر می‌توانند با انتقال و معامله همستر خود در اینوکس، علاوه بر خرید و فروش سریع این توکن، شانس خود برای بردن در قرعه‌کشی 3 هزار دلاری را تا حد زیادی افزایش داده و به این ترتیب، نتیجه زحمات چندین ماهه خود را در بازی همستر را چندین برابر کنند.

کلام پایانی

صرافی ارز دیجیتال اینوکس، امکان خرید و فروش همستر را در کنار شرکت در یک قرعه کشی 3 هزار دلاری، برای کاربران ایرانی فراهم ساخته است. برای شرکت در این قرعه‌کشی، کاربران باید در اینوکس ثبت‌نام و احراز هویت کنند و سپس به خرید و فروش همستر بپردازند. هر چه تعداد معاملات بیشتر باشد، امتیاز بیشتری کسب می‌شود و شانس برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد. همچنین، دعوت از دوستان و فعال‌سازی مینی اپ تلگرام نیز، امتیازهای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در این قرعه‌کشی، ۱۱۱ نفر برنده خواهند شد و جوایز برنده شدگان بدین ترتیب است: ۱۰۰۰ دلار برای نفر اول، ۱۰۰ دلار برای ۱۰ نفر دوم و ۱۰ دلار برای ۱۰۰ نفر سوم. اینوکس با ارائه این جوایز قصد دارد تجربه‌ای لذت‌بخش از دنیای ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم سازد.

مهلت شرکت در قرعه‌کشی یک ماه پس از شروع معاملات همستر در اینوکس است. با انجام ماموریت‌هایی همچون ثبت‌نام، احراز هویت، معامله همستر، دعوت از دوستان و فعال‌سازی مینی اپ تلگرام می‌توان امتیاز کسب کرد و شانس بردن جوایز را افزایش داد. این کمپین فرصت مناسبی برای کاربران همستر است تا علاوه بر معامله سریع و امن این توکن، شانس خود را برای برنده شدن در جوایز نقدی افزایش دهند.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید