مزایای استفاده از پورتال سهامداران رایورز

کدخبر: ۶۷۵۶۰۷
بازار بورس در ایران، امروزه به یکی از بازارهای پرطرفدار و درآمدزا تبدیل شده است.
مزایای استفاده از پورتال سهامداران رایورز

رپرتاژ آگهی: از یک طرف، شرکت های سرمایه پذیر برای افزایش درآمد خود، پا به این بازار گذاشته اند و از طرفی دیگر، سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری و کسب سود، بازار بورس را انتخاب کرده اند. سرمایه گذاران معمولاً تمایل به سرمایه گذاری بر روی سهام های شرکت ها و سازمان هایی دارند که در ابتدا سرمایه آنها تضمین و سود مناسب داشته باشند در ضمن ارتباطی تعاملی را با آنها برقرار می کنند و به تمامی چالش ها و مشکلات شان پاسخ می دهند.

یکی از روش های ایده آل برای شرکت های سرمایه پذیر به منظور برقراری ارتباط تعاملی و دوسویه و بهنگام با سرمایه گذاران، استفاده از پورتال سهامداران رایورز می باشد. در این مقاله قصد داریم تا این پورتال را به صورت جامع مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم می خواهید تا با قابلیت ها و ویژگی های پورتال سهامداران رایورز، بیشتر آشنا شوید، تا پایان با ما همراه باشید.

tS8FwweyiO8c

پورتال سهامداران رایورز دریچه ای برای ارتباط با سهامدار

پورتال سهامداران رایورز چیست؟

سهامدارانی که تعداد مشخصی از سهام یک شرکت را خریداری می کنند، ممکن است در بازه های زمانی مختلفی نیاز به ارتباط با شرکت سرمایه پذیر داشته باشند و یا بخواهند اطلاعاتی را در مورد سهام های خود، مشاهده و دریافت کنند. اگر شرکت های سرمایه پذیر تمایل داشته باشند تا به صورت سنتی و دستی، اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران را به آنها ارائه دهند، باید مدت زمان زیادی را صرف این امر نمایند. در مقابل، اگر این شرکت ها از یک سیستم مدیریت امور سهامداران پیشرفته استفاده کنند، قادر هستند تا بسیاری از امور را به صورت اتوماتیک و در مدت زمانی بسیار کوتاه، به انجام رسانند. این موضوع بدین معنی است که سهامداران می توانند در 24 ساعت شبانه روز به آخرین اطلاعات و وضعیت سهام های خود دسترسی داشته باشند و نیاز های خود را به راحتی برطرف نمایند.

یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در زمینه برقراری ارتباط بین شرکت های سرمایه پذیر و افراد سرمایه گذار، پورتال سهامداران رایورز می باشد. این نرم افزار دارای دقت بسیار بالایی است و اطلاعات بسیار متنوع و مفیدی را در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد.

قابلیت ها و ویژگی های پورتال سهامداران رایورز 

تا این قسمت از مقاله، پورتال سهامداران رایورز را به صورت اجمالی به شما معرفی کردیم. در این بخش قصد داریم تا قابلیت ها و ویژگی های این پورتال را دقیق تر مورد بررسی قرار دهیم.

قابلیت ها و ویژگی های پورتال سهامداران رایورز، عبارتند از؛

1. قابلیت ارائه انواع مختلف فرم ها

شرکت های سهامی نیاز دارند تا فرم های مختلفی مانندِ فرم ورود سهامدار به مجمع، فرم افزایش سرمایه و... را به سهامدار ارائه دهند. تمامی این فرم ها به صورت آماده در قالب PDF، در پورتال سهامداران رایورز موجود می باشند.

2. پشتیبانی پورتال سهامداران رایورز از قالب های مختلف سایت های شرکت های سرمایه پذیر

شرکت های سهامی معمولا پورتال سهامداران رایورز را در سایت خود اصلی قرار می دهند. این پورتال دارای رنگ بندی های بسیار متنوعی است و به همین دلیل با اکثر سایت های شرکت های فوق به راحتی سازگار می شود.

3. قابلیت تبادل پیام های متنی بین سرمایه گذار و شرکت سرمایه پذیر 

سرمایه گذاران و پرسنل شرکت های سرمایه پذیر ممکن است نیاز داشته باشند تا جهت انجام برخی از امور با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این افراد می توانند با استفاده از پورتال سهامداران رایورز این ارتباط را برآورده، نیازهای خود را برطرف نمایند. در این پورتال، سرمایه گذاران قادر هستند تا با ارسال پیام، مشکلات و سوالات خود را با شرکت های سرمایه پذیر در میان بگذارند. شرکت های سرمایه پذیر نیز این توانایی را دارند تا به سوالات سرمایه گذاران پاسخ دهند و در صورت لزوم، اطلاعیه هایی را برای آنها ارسال کنند.

پورتال سهامداران رایورز

شرکت های سرمایه پذیر می توانند از طریق پورتال سهامداران رایورز، پیام ها و ایمیل های مختلفی را برای سهامداران خود ارسال کنند.

4. قابلیت ارسال پیام و ایمیل انبوه به صورت اتوماتیک 

یکی از ویژگی های برجسته پرتال امور سهامداران رایورز، قابلیت ارسال پیام و ایمیل انبوه به صورت اتوماتیک می باشد. گاهی اوقات شرکت های سرمایه پذیر نیاز دارند تا اطلاعیه ای را برای تمامی سهامداران خود ارسال نمایند. در چنین حالتی، اگر پرسنل شرکت های فوق بخواهند تا این امر را به صورت دستی و بشکل سنتی انجام دهند، باید مدت زمان زیادی را صرف آن کنند.

در مقابل، شرکت های سرمایه پذیر قادر هستند تا با استفاده از پورتال سهامداران رایورز، اطلاعیه های مورد نظر خود را تنها با یک کلیک، به دستِ تمامی سهامداران برسانند. سهامداران نیز می توانند از طریق ایمیل، پیامک و یا سامانه سهام من، این اطلاعیه ها را دریافت کنند.

5. قابلیت جلوگیری از دسترسی IP های نامعتبر به پورتال سهامداران رایورز 

پورتال سهامداران رایورز به تکنولوژی جلوگیری از ورود IP های نامعتبر مجهز است. به همین دلیل، احتمال اینکه پورتال فوق تحت حملات هکری قرار گیرد، نزدیک به صفر می باشد. بنابراین، شرکت های سرمایه پذیر و سهامداران می توانند به راحتی به این پورتال اعتماد کنند و از خدمات بی نظیر آن استفاده نمایند.

پورتال سهامداران رایورز

پورتال سهامداران رایورز از ورود IP های نامعتبر به سامانه خود، جلوگیری می کند.

6. مجهز بودنِ پورتال سهامداران رایورز به تکنولوژی Captcha 

یکی دیگر از قابلیت های پورتال سهامداران رایورز که از وقوع حملات هکری جلوگیری می کند، مجهز بودنِ این پورتال به تکنولوژی Captcha می باشد. این تکنولوژی، از پرسنل شرکت های سرمایه پذیر و سرمایه گذاران می خواهد تا در هر مرتبه ورود به حساب کاربری، کد خاصی که در یک باکس نوشته شده است را در محلی مشخص وارد نمایند. بدین ترتیب، ربات های مخرب و هکر ها نمی توانند وارد پورتال سهامداران رایورز شوند.

سخن پایانی

در این مقاله، ویژگی های برجسته پورتال سهامداران رایورز را به شما معرفی کردیم. این پورتال توسط شرکت رایورز طراحی، تولید و توسعه داده شده است و ارتباط بین سرمایه گذاران و شرکت های سرمایه پذیر را برقرار می کند و با توجه به تغییر قوانین مکرر بازار سرمایه آخرین تغییرات را در کمترین زمان ممکن اعمال می نماید.

البته خدمات شرکت رایورز تنها به طراحی و توسعه پورتال فوق محدود نمی شود. این شرکت، سیستم سیستم اطلاعات سهامداران رایورز را نیز طراحی کرده است که در زمینه رسیدگی به تمامی فرآیندهای مربوط به امور سهامداران کاربرد دارد.

منبع : rayvarz

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید