نگاهی به هتل های محبوب شهر تهران

کدخبر: ۶۷۸۶۱۶
در شهر تهران به‌عنوان پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کشور، هتل‌های بسیاری دیده می‌شود که شما برحسب میزان بودجه و سلیقه خود می‌توانید در محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره یا سه ستاره تهران اقامت یابید.
نگاهی به هتل های محبوب شهر تهران

رپرتاژ آگهی :  محبوب‌ترین هتل‌های ۵ ستاره تهران شامل هتل اسپیناس پالاس و هتل استقلال می‌شود. محبوب‌ترین هتل‌ های تهران علاوه بر ارائه خدمات رفاهی بی‌نظیر در موقعیت خوبی نیز قرار دارند و شما با اقامت در این هتل‌ها می‌‌توانید به مراکز مهم و جاذبه‌های گردشگری تهران دسترسی داشته باشید. در صورتی که قصد رزرو هتل تهران را دارید شما می‌توانید اطلاعات مربوط به هر هتل را در اسنپ تریپ مشاهده کنید.

محبوب‌ ترین هتل‌ های ۵ ستاره تهران

شما در طول اقامتتان در تهران می‌‌توانید بهترین هتل‌های ۵ ستاره رزرو نمایید. از جمله محبوب‌ترین هتل های تهران که امکانات رفاهی خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، می‌‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هتل اسپیناس پالاس تهران

اگر به‌دنبال اقامت در یک هتل لوکس در میان بهترین هتل های تهران می‌گردید، هتل اسپیناس پالاس تهران گزینه‌ای عالی به‌نظر می‌رسد. افتتاحیه این هتل در سال ۱۳۹۴ در خوش آب‌وهواترین منطقه تهران انجام گرفت. این هتل در ۲۱ طبقه ساخته شده و ۴۰۰ اتاق دارد که به‌شکل شبانه روزی سرویس‌دهی در آن انجام می‌گیرد. این هتل در بخش بیرونی محدوده طرح ترافیک واقع شده و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان در نظر گرفته شده است. شما در طول اقامتتان در این هتل می‌توانید از امکاناتی همچون استخر، بولینگ، سالن بدنسازی، اتاق کنفرانس و تالارها بهره‌مند شوید. نمونه‌هایی از اتاق‌های این هتل شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق تویین استاندارد، اتاق خانوادگی رویال، اتاق بالکن‌دار خانوادگی رویال، سوئیت جونیور، سوئیت سیگنچر و سوئیت پرزیدنت پالاس می‌شود.

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران یکی از هتل‌ های تهران بوده که در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر و چهارراه پارک وی قرار گرفته است. شما در این هتل ۵ ستاره به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌ های تهران به امکاناتی همچون سالن بدنسازی، فروشگاه و غرفه، استخر، سالن کنفرانس، پارکینگ اینترنت، روم سرویس و... دسترسی خواهید داشت. شما در بعضی از اتاق‌های این هتل چشم‌اندازی از کوه را مشاهده می‌کنید.

این هتل در بهترین منطقه تهران قرار گرفته و شما با اقامت در این هتل می‌توانید به طویل‌ترین خیابان خاورمیانه و زیباترین خیابان پایتخت یعنی خیابان ولیعصر دسترسی داشته باشید. از دیگر مکان‌های نزدیک هتل استقلال تهران می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تهران، برج میلاد، تله‌کابین توچال و مراکز خرید اشاره کرد. بالغ‌بر ۵۵۰ سوئیت باشکوه و اتاق مجهز به امکانات در این رستوران دیده می‌شود و شما در ۱۱ رستوران دائمی و فصلی این هتل می‌توانید لذیذترین غذاها را امتحان کنید.

بهترین هتل های ۴ ستاره تهران

شما برای اینکه هزینه پایین‌تری بپردازید و همچنان امکانات خوبی را دریافت کنید، می‌‌توانید در بهترین هتل‌های ۴ ستاره تهران اقامت کنید.

هتل رمیس تهران

در صورتی که در محدوده فرودگاه بین‌المللی امام خمینی قرار دارید، بهتر است در بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های فرودگاهی ایران اقامت یابید. هتل رمیس تهران همچون هتل هویزه تهران از جمله هتل‌های فرودگاه ۴ ستاره بوده که افتتاح آن به سال ۱۳۹۳ بازمی‌گردد. این هتل در ۱۱ طبقه ساخته شده و در آن ۱۹۶ واحد اتاق دیده می‌شود که شما می‌توانید آن‌ها را به‌شکل یک‌تخته، دوتخته، دوتخته دبل یا دوتخته توئین رزرو نمایید.

این مدل امکانات و تجهیزات زیادی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و در عین حال، رزرو اتاق‌های آن هزینه پایینی دارد. شما در اغلب روزهای سال مشمول تخفیفات این هتل خواهید شد. هتل رمیس تهران روبه‌روی ترمینال ۱ فرودگاه امام قرار گرفته و شما می‌توانید با اقامت در این هتل به ایستگاه مترو و تاکسی‌های فرودگاهی دسترسی داشته باشید.

0bce5cca-b979-4241-be0d-0d969437ac28

هتل رویال تهران

هتل رویال تهران را می‌توان از جمله نوسازترین هتل‌های ۴ ستاره تهران دانست که افتتاح آن به سال ۱۴۰۲ بازمی‌گردد. این هتل در ۲۱ طبقه ساخته شده و ۷۲ اتاق جهت پذیرایی از مهمانان و اقامت آن‌ها در نظر گرفته شده است. شما در این هتل می‌توانید از امکاناتی همچون رستوران و کافی‌شاپ و مجموعه ورزشی و استخر نیز بهره‌مند شوید. از جمله نزدیک‌ترین مکان‌های مهم تهران به این هتل می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی، بیمارستان پارس، میدان ولیعصر، سینما استقلال، پارک دانشجو، ایستگاه قطار شهری تئاتر شهر و... اشاره کرد.

محبوب‌ ترین هتل‌ های ۳ ستاره تهران

هتل‌های ۳ ستاره به‌نسبت سایر هتل‌ های تهران با تعداد ستاره بالاتر قیمت پایین‌تری داشته و در صورتی که میزان بودجه شما در طول سفر پایین است، می‌‌توانید به‌سراغ بهترین هتل‌های ۳ ستاره تهران بروید. محبوب‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

هتل البرز تهران

از جمله محبوب‌ترین هتل‌های ۳ ستاره تهران می‌‌توان به هتل البرز تهران و هتل توچال اشاره داشت که افتتاح آن به سال ۱۳۷۴ بازمی‌گردد. این هتل در ۵ طبقه بنا شده و دارای ۸۴ اتاق و سوئیت است. شما در طول اقامت خود می‌توانید به رستوران و کافی‌شاپ تهران جهت صرف غذا و نوشیدنی سر بزنید. با توجه به قرارگیری این هتل در خیابان وصال شیرازی، شما به‌راحتی می‌‌توانید به مکان‌های مهمی همچون خیابان انقلاب و میدان ولیعصر دسترسی داشته باشید. رستوران، روم سرویس و صبحانه رایگان از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شود.

هتل مارلیک تهران

اگر شما به خیابان مفتح سر بزنید، با هتل مارلیک تهران مواجه خواهید شد که افتتاح آن به سال ۱۳۴۹ بازمی‌گردد و این هتل در سال ۱۴۰۱ تحت بازسازی کامل قرار گرفت. هتل سه‌ستاره مارلیک تهران در ۵ طبقه ساخته شده و دارای ۸۴ واحد اتاق است. شما با اقامت در این هتل می‌‌توانید از مزیت‌هایی همچون نزدیکی به متروی شهید مفتح و دروازه دولت، اتوبوس‌های BRT و مراکز خرید بهره‌مند شوید. از جمله امکانات این هتل می‌‌توان به روم سرویس، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، رستوران، کافی‌شاپ و سالن صبحانه‌خوری اشاره کرد. امکانات تفریحی هتل مارلیک تهران نیز شامل استخر، سونای خشک و بخار، اتاق مه، خدمات ماساژ، حمام سنتی و جکوزی می‌شوند.

539f0fa4-cec8-4004-8a46-7c80eb347467

سخن پایانی

شما در طول سفرتان به تهران برحسب نوع هدفتان از سفر می‌توانید در لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر اقامت یابید. نمونه‌هایی از بهترین هتل‌ های تهران شامل هتل اسپیناس پالاس تهران، هتل استقلال، هتل رمیس، هتل رویال، البرز و هتل مارلیک تهران می‌شوند. این هتل‌ها در موقعیت مکانی خوبی قرار دارند و کارکنان این هتل‌ها رفتاری حرفه‌ای با میهمانان خواهند داشت. شما در اغلب این هتل‌ها می‌توانید از امکانات رستوران و کافی‌شاپ نیز استفاده کنید. همچنین شما در لابی هتل و در بعضی موارد اتاق‌ها می‌‌توانید از اینترنت رایگان استفاده کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید