انتخاب هتل زمان خرید تور چابهار

کدخبر: ۶۸۱۰۷۱
می‌توان گفت که چابهار مجهزترین و پیشرفته‌ترین بندر اقیانوسی کشور است که درجنوب استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
انتخاب هتل زمان خرید تور چابهار

 رپرتاژ آگهی: یکی از چیزهایی که بندر چابهار به آن مشهور است موقعیت بازرگانی این بندر است. با این حال بجز موقعیت بازرگانی نمی‌توان جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری این بندر را نادیده گرفت. اگر با تور چابهار علی بابا همراه شوید، سفری به یادماندنی به چابهار را تجربه خواهیدکرد و با طبیعت بکر و آب‌وهوای تبوع آن آشنا خواهیدشد.

آب‌وهوای بندر چابهار چگونه است؟

در چابهار تقریبا همیشه با آب‌وهوای مطلوب بهاری مواجه هستید. درواقع میانگین هوای سالیانه آن حدود 24 درجه سانتی گراد است. این شهر به دریای عمان دسترسی دارد و جالب است اگر بدانید که چابهار خنک‌ترین بندر جنوبی کشور به حساب می‌آید.

مثلا اگر در تابستان به چابهار بروید، حداکثر دمایی که در معرض آن قرار می‌گیرید حدودا 37 درجه تا 38 درجه سانتی گراد است. حتی می‌توان گفت دلیل اینکه این بندر چابهار نام دارد آب‌وهوای آن همیشه بهاری است. در فصول زمستان و پاییز نیز میانگین هوای این بندر به ترتیب حدودا بین 13 تا 18 درجه سانتی گراد و 15 تا 20 درجه سانتی گراد است.

چه زمانی به چابهار برویم؟

همانطورکه گفته شد، چابهار در همه فصول سال هوایی مطبوع و دوست‌داشتنی را به شما هدیه می‌دهد! درواقع هر زمانی که تصمیم به سفر به چابهار بگیرید تور چابهار علی بابا آماده است تا بهترین سفر را برای شما رقم بزند. با همه این تفاسیر اگر بخواهید میان گزینه‌های خوب و خوب‌تر انتخابی داشته‌باشید پاییز و زمستان می‌توانند انتخاب‌های بهتری برای شما باشند.

درواقع چابهار علاوه‌بر هوای خوب طبیعت فوق‌العاده‌ای هم دارد که نباید آن را از دست بدهید. حالا داستان جالب می‌شود اگر بدانید یک پدیده عجیب و بسیار زیبا در سواحل چابهار وجود دارد که فقط در این دو فصل اتفاق می‌افتد!

هتل لیپار چابهار، هتلی لوکس در کنار دریای عمان

یکی از جاذبه‌های طبیعی چابهار سواحل شب تابی است. در این زمان دریای ساحل چابهار به رنگ سبز و آبی درمی‌آید. درواقع دلیل به وجود آمدن این پدیده زیبا و حیرت‌آور وجود گیاه فیتوپلاکتون‌های اقیانوسی است که در این دو فصل به ساحل چابهار می رسند.

کدام هتل‌های چابهار بهتر هستند؟

برای اینکه کیفیت سفر خود را افزایش دهید و هتل مناسبی را برای اقامت خود در چابهار برگزینید، خوب است با تعدادی از هتل‌های چابهار که مورد توجه مسافران قرار گرفته‌است آشنا شوید.

هتل لیپار چابهار

از هتل لیپار چابهار با عنوان یکی از بهترین هتل‌های این شهر یاد می‌شود. این هتل پنج ستاره اقامتی عالی را در چابهار برای شما رقم می‌زند. این هتل در سال 1378 احداث شده است و می‌گویند محل اقامت وزرا و سران مملکت در بندر چابهار همین هتل لیپار چابهار است.

علاوه‌بر طراحی زیبای آن، چشم‌انداز زیبایی به سمت دریای عمان نیز دارد. سالن‌های ورزشی، بدنسازی، بیلیارد، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، لابی بزرگ، رستوران و غیره از امکانات این هتل پنج ستاره هستند. هتل لیپار گران‌ترین هتل چابهار است و با توجه به این قضیه برخی از مسافران معتقد هستند که این هتل در حد یک هتل پنج ستاره نیست. با این حال می‌توانید نظرات بیشتری از آن را بخوانید و تصمیم مناسب را بگیرید.

بهترین زمان سفر به چابهار - چه زمانی به چابهار سفر کنیم؟

هتل سدس چابهار

هتل سدس چابهار از دیگر هتل‌های پنج ستاره چابهار است. سدس یک هتل بزرگ با برج‌های بلند و شیشه‌ای است که مجموعه بزرگی از مراکز تفریحی، گردشگری و تجاری را در خود جای داده است. اگر به دنبال اقامتی لوکس در بندر چابهار هستید این هتل نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های شما باشد.

هتل بین‌المللی لاله چابهار

هتل لاله در سال 1386 ساخته شد اما در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفته است. لاله هتلی چهار ستاره است که بسیاری از مسافران ترجیح می‌دهند در آن اقامت داشته‌باشند. درواقع به صورت کلی هتل‌های چهار ستاره امکانات و خدمات خوبی دارند و این در حالتی است که نیاز نیست به اندازه یک هتل پنج ستاره و لوکس برای آن هزینه بپردازید.

بنابراین طبیعی است که بسیاری از مسافران یک هتل چهار ستاره خوب را به هتلی پنج ستاره ترجیح بدهند. از مهمترین امکانات هتل لاله چابهار می توان به روم سرویس، رستوران خوب با غذاهای متنوع، خدمات رفاهی برای مسافران، آتلیه، باشگاه بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، کافی شاپ، سالن ماساژ، فروشگاه، کتابخانه و مواردی از این قبیل اشاره کرد. این هتل در شمار بهترین هتل‌های چابهار قرار دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید