وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با امیرعبداللهیان:

اردن: اسرائیل به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است

کدخبر: ۶۴۱۶۳۵
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه اردن طی تماس تلفنی با امیرعبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان گفت: امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است.
اردن: اسرائیل به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن که در نیویورک به سر می برد، طی تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان اظهار داشت؛ امروز منطقه بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و رژیم اسرائیل از مسیر جنگ روانی به دنبال منحرف کردن اذهان از موضوع اصلی غزه است.

وزیر امور خارجه اردن تاکید کرد؛ اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوء استفاده اسرائیل قرار نگیرد.

به گزارش تسنیم، پیش از روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرده بود.

خبر مرتبط
ایران و اسرائیل در منطقه خاکستری/ خط قرمز پایدار می‌ماند؟

اقتصادنیوز: یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: «برای آنکه بتوان بازدارندگی را در منطقه خاکستری حفظ کرد اقتضا می‌کند که یک سطح بالاتر پاسخ و واکنش داده شود تا خط قرمز پایدار و ثابت بماند و بازیگر متجاوز از آن خط قرمز دیگر عبور نکند.»

در دیدار روز گذشته  رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان ضمن تشریح ضرورت و ابعاد اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در چهارچوب دفاع مشروع و هشدار و‌ پاسخ تنبیهی به حمله گستاخانه رژیم اسرائیل بر سفارت کشورمان در دمشق، تاکید کرد که اقدام نظامی ایران بسیار دقیق و حساب شده علیه پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید