مسومیت ده‌ها نظامی اسرائیلی در یکی از پادگان‌های نظامی

کدخبر: ۶۴۱۶۵۳
اقتصادنیوز: ۱۳۰ نظامی رژیم صهیونیستی در یکی از پادگان های این رژیم مسموم شدند.
مسومیت ده‌ها نظامی اسرائیلی در یکی از پادگان‌های نظامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شماری از این نظامیان به بیمارستان منتقل و بستری شده اند.

تارنمای «اسرائیل الیوم» گزارش داد، خانواده های نظامیان مسوم شده اعلام کردند که غذایی که در پادگان به فرزندانشان داده می شود غیر قابل خوردن است و از سوی دیگر به آن ها اجازه خریدن غذا داده نمی شود.

ارتش رژیم صهیونیستی تحقیقات خود درباره این حادثه را آغاز کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای آغاز عملیات «طوفان الاقصی» از سوی مقاومت فلسطین با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.

تلاش برای فرار از اعزام به جبهه های نبرد در نوار غزه به شیوه های مختلف در میان نظامیان صهیونیست افزایش یافته است.

خبر مرتبط
فوری / حملات مقاومت لبنان به تجهیزات جاسوسی اسرائیل

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان بعد از ظهر امروز (جمعه) از هدف قرار دادن تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی با سلاح‌های مناسب خبر داد.

از سوی دیگر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرده است که که از هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تا کنون هفت هزار و ۲۰۹ نظامی آسیب دیده به مجموعه توان‌بخشی وزارتخانه مراجعه کرده‌اند.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعتراف کرد که حدود ۳۰ درصد این افراد دچار مشکلات روحی و روانی مختلفی شده‌اند.

این آمار در حالی علنی شده است که چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام‌گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیش‌تر فاش کرده بودند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم اشغالگر اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیش‌تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

خبر مرتبط
تحریم دو نهاد و چهار صهیونیست توسط اتحادیه اروپا

اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا چهار فرد و دو نهاد صهیونیست را به دلیل اعمال خشونت علیه فلسطینیان کرانه باختری به لیست تحریمی خود وارد کرد.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش از این گزارش داده بود که ۵۲۰ هزار صهیونیست به درمان اختلال استرس پس از حادثه (PTSD) در پی عملیات هفتم اکتبر و جنگ غزه نیاز دارند.

پس از گذشت بیش از ۶ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید