آخرین جزئیات از پرداخت مطالبات تولیدکنندگان صنعت تجدیدپذیر

کدخبر: ۶۷۶۷۱۵
اقتصادنیوز:رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی دو هفته آینده همه مطالبات تولیدکنندگان صنعت تجدیدپذیر پرداخت می‌شود.
آخرین جزئیات از پرداخت مطالبات تولیدکنندگان صنعت تجدیدپذیر

به‌ گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن طرزطلب در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرداخت بدهی تولیدکنندگان تجدیدپذیر، اظهار کرد: بدهی بزرگی به تولیدکنندگان انرژی تجدیدپذیر نداریم، روزهای گذشته منابعی در اختیار ما قرار گرفت و عمده تولیدکنندگان بدهی خود را تا خردادماه دریافت کردند و امیدواریم تا دو هفته آینده تمام مطالبات تولیدکنندگان بخش تجدیدپذیر را پرداخت کنیم.

وی افزود: با اقداماتی که در گذشته رقم خورد عمده مطالبات پرداخت شده و اگر کسی مدعی است و طلبی دارد می‌تواند مراجعه کند تا آن‌ هم طی دو هفته آینده پرداخت شود.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای توسعه تجدیدپذیرها، اظهار کرد:  برای توسعه تجدیدپذیرها لازم بود که مجوزات خاصی را اخذ کنیم که شامل مجوز ساخت داخل، ارزآوری و سازمان برنامه بود که این اتفاق افتاد و امیدواریم بتوانیم از محل صندوق توسعه ملی بخشی از این پروژه‌ها را اجرایی کنیم.

طرزطلب با اشاره به اعلام نارضایتی تولیدکنندگان برای عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها گفت: برای حل این مساله کارگروهی را ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم به‌صورت متمرکز کارها را پیگیری کنیم، این مشکلات را قبول دارم و در صدد رفع آن‌ها هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید