آخرین وضعیت برقراری پروازهای ایمن در آسمان ایران

کدخبر: ۶۷۷۴۳۳
اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به ره‌آوردهای عملیات «وعده صادق» و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مسلمان، گفت: برای انجام پروازهای ایمن، همکاران ما همواره در این جبهه نقش بسیار حساسی بر عهده دارند تا همه پروازهای داخلی و بین‌المللی در آسمان کشور با ایمنی کامل انجام شود.
آخرین وضعیت برقراری پروازهای ایمن در آسمان ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «رضا نخجوانی» در مراسم بزرگداشت شهدای طریق‌القدس، اظهار داشت: در حالی که تهدیدات منطقه‌ای افزایش پیدا کرده، همکاران ما در شرکت فرودگاه‌ها به عنوان رزمندگان اسلام رسالت سنگینی را در صنعت هوانوردی کشور بر دوش دارند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: اقدامات همکاران ما در مجموعه شرکت فرودگاه‌ها در شرایط سخت و حساس کنونی باعث تقدیر و تشکر دولت، وزیر راه و شهرسازی و فرماندهان نظامی شده است.

وی تاکید کرد: در حوزه صنعت هوانوردی کشور از اینکه با رعایت همه مقررات بین‌المللی توانسته‌ایم به‌خوبی و شایستگی به وظایف خود عمل کنیم، خدا را شاکرم و مطمئن هستم با اتخاذ تدابیر لازم از این مرحله حساس نیز عبور خواهیم کرد.

نخجوانی با بیان اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب در شرکت فرودگاه‌ها افتخاری بزرگ برای همه همکاران ما است، گفت: از اینکه در این برهه حساس در کنار رهبری شجاع، حکیم و دوراندیش هستیم، بسیار خرسندیم و امیدواریم با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، شرایط و بسترهای لازم برای ظهور حضرت مهدی (عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه رهبری در نماز جمعه این هفته مواضع جمهوری اسلامی ایران را در بُعد داخلی و بین‌المللی به صراحت روشن کردند، گفت: در این مرحله حساس همه ما در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی، گوش به فرمان معظم‌له هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، یاد و خاطره همه شهدای جبهه مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و افزود: از خداوند بزرگ برای پیروزی همه رزمندگان جبهه مقاومت بر رژیم صهیونیستی دعا می‌کنیم و در این راه به روح تمام شهدای جبهه مقاومت درود می فرستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید