اردن تکذیب کرد/ حریم هوایی خود را برای اسرائیل باز نکرده‌ایم

کدخبر: ۶۷۷۴۵۲
اقتصادنیوز: منابع اردنی باز کردن حریم هوایی خود به روی هواپیماهای اسرائیلی برای هدف قرار دادن ایران را تکذیب کردند.
اردن تکذیب کرد/ حریم هوایی خود را برای اسرائیل باز نکرده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  یک منبع بلندپایه اردنی گفت گزارش‌ها درباره اینکه اردن حریم هوایی خود را به روی هواپیماهای اسرائیلی برای حمله به ایران باز خواهد کرد، صحت ندارد.

ایران روز سه‌شنبه و طی عملیات «وعده صادق ۲» به اقدامات متجاوزانه و تروریستی رژیم صهیونیستی در ترور و به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی حماس در تهران که نقض حاکمیت ملی ایران و تروریسم برون‌مرزی است و همچنین ترور و به شهادت رساندن «سید حسن نصرالله» دبیرکل پیشین حزب‌الله لبنان و سردار «عباس نیلفروشان» مشاور ارشد نظامی ایران در لبنان، پاسخ داد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پس از حمله موشکی روز سه‌شنبه ایران به سرزمین‌های اشغالی تهدید کرد که «اسرائیل به این اقدام ایران پاسخ خواهد داد و ایران هزینه موشک‌هایی را که پرتاب کرده است، خواهد پرداخت».

خبر مرتبط
واکنش اردن به پاسخ موشکی سپاه/ دولت اردن ادعا کرد: کشور را میدان جنگ نمی‌کنیم

اقتصادنیوز: دولت اردن اعلام کرد اجازه نخواهد داد این کشور به میدان جنگ تبدیل شود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز جمعه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران از خود دفاع کرده است، هشدار دادند: اگر رژیم صهیونیستی اقدامی علیه ایران انجام دهد، ما دوباره به آن پاسخ می‌دهیم. اگر لازم باشد این کار را دوباره انجام دهیم، در آینده نیز این کار را انجام خواهیم داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید