درخواست مهم بازنشستگان از پزشکیان

کدخبر: ۶۷۹۶۸۰
اقتصادنیوز: حدود 10 هزار نفر از بازنشستگان در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار پوشش بیمه تکمیلی هماهنگ و یکنواخت با کلیه کارمندان دولت شدند.
درخواست مهم بازنشستگان از پزشکیان

به گزارش اقتصادنیوز، حدود ۱۰ هزار بازنشسته با طرح کارزاری براساس ماده ۸۵، خواستار پوشش بیمه تکمیلی هماهنگ و یکنواخت با کلیه کارمندان دولت شده‌اند.

متن درخواست امضاکنندگان این کارزار از مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران بدین شرح است: «طبق ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌های اجرائی مکلفند در چهارچوب بودجه‌های مصوب و آیین‌نامه‌ای که به تصویب هیئت وزیران می‌رسد، کارمندان و بازنشستگان و افراد تحت تکفل آنان را علاوه بر استفاده از بیمه پایه درمان، با مشارکت آنان به صورت هماهنگ و یکنواخت برای کلیه کارمندان دولت تحت پوشش بیمه‌های تکمیلی قرار دهند.

استدعا دارد به علت وضعیت فجیع بیمه پایه و تکمیل درمان بازنشستگان کشوری، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری را به عنوان یکی از اولویت‌های خاص برنامه‌های دولت خود قرار داده و بستر لازم و مناسب را برای اجرای آن در لایحه برنامه ۱۴۰۴ مطمح نظر قرار بدهید.

متن کوتاه این مطالبه جمعی متن ماده ۸۵ قانون مدیریت کشوری است و امضاکنندگان این کارزار علاوه بر اعلام نارضیتی خود از وضع بیمه‌های پایه، درخواست در الویت قرار گرفتن بیمه تکمیلی خود و افراد تحت تکفلشان در لایحه برنامه بودجه ۱۴۰۴ را از رییس دستگاه اجرایی کشور مطرح کرده‌اند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید