رصد بازار خودروهای داخلی؛

تاثیر نرخ دلار روی قیمت خودرو در بازار امروز + جدول

کدخبر: ۵۸۱۱۴۱
اقتصادنیوز: رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز 29 خرداد 1402 سایپایی‌ها همانند خودروهای پرطرفدار ایران خودرو با افت قیمت راهی بازار شدند.
تاثیر نرخ دلار روی قیمت خودرو در بازار امروز + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ؛ فعالان بازار خودرو این افت را به کاهش نرخ دلار در بازار نسبت داده و معتقدند در کنار این عمل که در بسیاری مواقع بازار خودرو را تحت شعاع خود قرار می دهد  عوامل دیگری مانند تصویب لایحه واردات خودروی کارکرده زیر پنج سال ساخت و اخبار مثبت سیاسی هم در این کاهش قیمت اثرگذار بوده است. رصد بازار نشان می‌دهد امروز سایپایی‌ها با افت یک تا چهار میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شدند و بیشترین کاهش قیمت به کوییک معمولی رسید، این خودرو در بازار امروز افتی 4 میلیونی داشت.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 592 میلیون تومانی شد و کاهش 3 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک امروز «کوییک‌R» در بازار 346 میلیون تومانی شد و افت یک میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 341 میلیون تومان قیمت‌گذاری خورد و افتی 4 میلیونی را تجربه کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 334 میلیونی قیمت گذاری شد و افت یک میلیونی داشت و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 342 میلیون تومان دست به دست شد و کاهش 2 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم با افت 2 میلیونی در بازار 338 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

سایپا اقتصاد 29

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید