رصد بازار خودروهای داخلی

تیبا گران شد، کوییک ارزان! + جدول

کدخبر: ۶۱۲۳۲۳
اقتصادنیوز: ارزیابی بازار نشان می‌دهد امروز 5 آذر 1402 سایپایی‌ها با رشد و افت قیمت راهی بازار شدند و با شرایط محصولات سایپا با دو طعم وارد بازار شدند.
تیبا گران شد، کوییک ارزان! + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ روند قیمتی محصولات سایپا نشان می‌دهد خانواده تیبا با افزایش یک میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند و سایر سایپایی‌ها افت قیمت را تجربه کردند.

امروز دلار هم سمت و سوی کاهشی داشت که این کاهشی هم در بازار خودرو اثرگذار بوده است.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهینG» با کاهش 2 میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت و افت قیمت سایر محصولات سایپا یک میلیون تومان بود.

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX » ، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS » و  «ساینا دنده‌ای S» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس ارزیابی امروز «شاهینG» در بازار 591 میلیون تومان قیمت خورد و افت 2 میلیونی داشت. خانواده کوییک هم امروز افت یک میلیونی داشتند و با این شرایط «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 347 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «کوییک معمولی» هم در بازار 346 میلیون قیمت خورد.

اما با توجه به ارزیابی بازار می‌توان گفت خانواده تیبا امروز رشد یک میلیونی قیمت داشتند و با این شرایط «تیبا صندوق‌دار» در بازار امروز با افزایش 336 میلیون قیمت‌گذاری شد و «تیبا 2 معمولی» هم 344 میلیون تومانی شد. از سوی دیگر قیمت ساینا هم با افت یک میلیونی به 336 میلیون رسید.

اقتصاد 5

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید