اعتراف سنگین نیروهای مسلح اوکراین

کدخبر: ۶۲۸۲۲۴
اقتصادنیوز: نیروهای مسلح اوکراین اعتراف کردند که توانایی کنترل و تسلط بر شهر آودیوکا را ندارند.
اعتراف سنگین نیروهای مسلح اوکراین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، ایوان سیکاچ رئیس روابط عمومی تیپ مکانیزه ۱۱۰ مجزای نیروهای مسلح اوکراین به ناتوانی نیروهای مسلح اوکراین در کنترل شهر آودیوکا اعتراف کرد.

خبر مرتبط
سرنوشت اوکراین در صندوق‌های رأی آمریکا نوشته می‌شود!

اقتصادنیوز: در آستانه ورود به سومین سال جنگ روسیه و اوکراین، سرنوشت این جنگ به دغدغه بسیاری از تحلیل‌گران اموربین‌الملل بدل شده است.

این موضوع در اظهارات سکاچ به روزنامه «استرانا» آمده است که وی به عقب نشینی تعدادی از نظامیان مستقر در پادگان شهر از خط مقدم برای استراحت اعتراف کرد و گفت: «ما در حال حاضر توانایی کافی برای انجام وظیفه خود در حفظ آودیوکا را نداریم.»

به گفته وی، نیروهای کمکی در حال حاضر به ارتش اوکراین اضافه شده‌اند اما نکته مهم این است که حتی این نیروها هم نمی‌توانند شرایط را به نفع ارتش اوکراین تغییر دهند.

خبر مرتبط
سفر قریب الوقوع «زلنسکی» به آلمان و فرانسه

اقتصادنیوز : منابع آگاه در دولت اوکراین اعلام کردند که رییس‌جمهور این کشور اواخر این هفته به آلمان و فرانسه سفر خواهد کرد.

دیروز، ۱۲ فوریه، مجله فوربس گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از یکی از بهترین تیپ‌ها برای حفظ خط مقدم در آودیوکا هستند، در حالی که فوربس معتقد است که جایگزینی والری زالونی با الکساندر سرسکی به عنوان فرمانده کل ارتش اوکراین شرایط را به هم زده است و معادلات را به ریخته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید