خبر مهم درباره جریمه تخلفات رانندگی/ زمان اجرای نرخ جدید مشخص شد

کدخبر: ۶۵۱۴۱۳
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا از ابلاغ مبلغ جدید جریمه‌های رانندگی از سوی دولت خبر داد و گفت که نرخ‌های جدید از ابتدای تیر اجرایی می‌شود.
خبر مهم درباره جریمه تخلفات رانندگی/ زمان اجرای نرخ جدید مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سردار سید تیمور حسینی روز چهارشنبه درباره جزئیات افزایش مبلغ جریمه‌های رانندگی اظهار داشت: افزایش مبلغ جرایم راهنمایی و رانندگی از سوی سرپرست ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شده و احتمالا در همین چند روز در روزنامه رسمی منتشر می‌شود و احتمالا از اوایل تیر جریمه‌های رانندگی با مبلغ جدید اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هر مصوبه هیات دولت که علاوه بر تکلیف برای دستگاه‌های دولتی برای مردم هم تکلیفی را ایجاد کند، حتما باید در روزنامه رسمی هم منتشر شده و بعد از ۱۵ روز قابلیت اجرا دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: سامانه اجرائیات پلیس هم باید با نرخ‌های جدید به‌روزرسانی شود که این اقدام در حال پیگیری و انجام است.

خبر مرتبط
زمان و نحوه اجرای افزایش جریمه های تخلفات رانندگی

اقتصادنیوز: سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اظهار کرد: جدول جریمه‌ها هنوز به پلیس راهور فراجا ابلاغ نشده است.

به گزارش ایرنا، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری روز گذشته سه شنبه ۱۵ خرداد، مصوبه هیات وزیران در خصوص اصلاح نرخ جرائم رانندگی را به سه وزارتخانه کشور، دادگستری و راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

خبر مرتبط
پیشنهاد جریمه نجومی برای تخلفات تبلیغاتی/ نرخ تبلیغات سیگار چقدر برآورد شد؟

اقتصادنیوز :رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت افزایش نرخ جرایم تخلفات دخانی توضیحاتی ارائه داد.

براساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه دوم خرداد ۱۴۰۳ به پیشنهاد وزارتخانه‌های دادگستری، کشور و راه و شهرسازی و به استناد ماده (۲۱) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹ و ماده (۲۸) اصلاحی قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۹۹، عناوین و جریمه‌های تخلفات مربوط به حمل و نقل و عبور و مرور در تمامی نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری - صنعتی را تعیین کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی