انتقام عجیب زن میانسال از بلاگر معروف

کدخبر: ۶۷۴۴۳۲
اقتصادنیوز : زن میانسال بامرگ گربه‌اش درخانه دختر بلاگر،دو مرد را اجیرکرد و از این دختر فیلم‌سیاه گرفت.
انتقام عجیب زن میانسال از بلاگر معروف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جام‌جم، بامداد ششم شهریور امسال مردی با پلیس۱۱۰تهران تماس گرفت واطلاع داد دختر جوانی را با دست و پای بسته درصندلی عقب یک خودروی پژو۲۰۷سفید در حاشیه پل ولایت یافته است. با حضور ماموران در محل، دختر جوان شاکی گفت‌: من بلاگرم و در اینستاگرام فعالیت دارم و کارم نگهداری ازسگ و گربه افراد متقاضی است.مرداد سال گذشته زن میانسالی به نام شهین از من خواست دو گربه‌اش را چند هفته‌ نگه دارم.

از گربه‌ها به خوبی نگهداری کردم اما آن دو بیمار شدند. آنها را به دامپزشکی بردم اما یکی‌شان تلف شد. شهین وقتی متوجه شد مرا تهدید کرد اما جدی نگرفتم تا این‌که پنجم شهریور امسال مردی تلفنی از من خواست دو هفته از گربه‌اش نگهداری کنم‌. وقتی به خانه آن مرد رفتم، شهین و دو مرد دیگر از اتاق بیرون آمدند. خواستم فرارکنم که در قفل بود‌. با دستور او آن دو مرد کتکم زدند و شکنجه‌ام کردند و بعد از من فیلمی غیر‌اخلاقی گرفتند.

گوشی آیفون و همه طلاهایم را به زور از من گرفتند و بعد قصد تجاوز به من را داشتند که مقاومت کردم. پس از این شکایت و تحقیقات پلیسی یکی از متهمان که مرد جوانی بود، چند روز پیش بازداشت شد. او گفت‌: درجنوب کشور دانشجو بودم که با شهین آشنا شدم. حال روحی خوبی نداشت و فقط دنبال انتقام بود. از من خواست به بهانه نگهداری گربه آن دختر را به خانه‌ام بکشانم که قبول کردم. شهین و مرد دیگری هم به خانه‌ام آمدند. بعد از سرقت و فیلم سیاه او را در خودرویش رها کردیم. مصطفی تقی‌زاده، بازپرس شعبه پنجم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف این متهم، تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری ادامه دارد‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید