صدور بیانیه مهم آیت‌الله سیستانی+ جزئیات

کدخبر: ۶۷۴۵۴۲
اقتصادنیوز: دفتر آیت الله سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان عراق در بیانیه‌ای به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان واکنش نشان داد.
صدور بیانیه مهم آیت‌الله سیستانی+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، در بیانیه آیت الله سیستانی آمده است: در این روزهای سختی که مردم بزرگوار لبنان با آن روبرو هستند و به طور گسترده در معرض تجاوز ددمنشانه و با شیوه‌های وحشیانه اسرائیل شامل انفجار تعداد زیاد سیستم‌های ارتباطی شخصی و حمله به مناطق مسکونی مملو از شهروندان و زن و کودک و نیز حملات شدید به دهها روستا و شهرک در جنوب و بقاع قرار دارند و تاکنون شمار زیادی از رزمندگان مقاومت و غیرنظامیان بی گناه شهید و هزاران نفر از منازل و مناطق خود آواره شده اند، مرجعیت عالی دینی همبستگی خود با لبنانی‌های عزیز اعلام و با آنها ابراز همدردی می‌کند.

همچنین در این بیانیه آمده است: مرجعیت دست دعا به سوی خداوند متعال بر می‌دارد تا خداوند آنها را در پناه خود نگه دارد و از شر اشرار و مکر فاجران در امان بدارد و از خداوند برای شهیدان طلب رحمت و رضوان و برای مجروحان طلب شفای عاجل دارد.

در بیانیه آیت الله سیستانی بر ضرورت به کار بستن اهتمام و نهایت تلاش برای توقف این حمله وحشیانه مداوم و حمایت از ملت لبنان از تبعات ویرانگر آن تاکید و از مؤمنان خواسته شده است که در کاهش درد و رنج لبنانی‌ها و برآورده کردن نیازهای انسانی آنها بکوشند.

در پایان بیانیه دفتر آیت الله سیستانی آمده است: خداوند لبنان و ملت عزیز آن را از هر بلا و شری مصون بدارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید