پزشکیان پیام تسلیت صادر کرد

کدخبر: ۶۷۹۶۹۲
اقتصادنیوز: رئیس جمهور درگذشت زنده‌یاد «یعقوب صادق نوبری» را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
پزشکیان پیام تسلیت صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت زنده‌یاد «یعقوب صادق نوبری» تصریح کرد: بدون تردید خدمات ارزشمند ایشان در عرصه بهداشت و درمان، بخصوص در توسعه فضای درمانی از جمله مشارکت موثر در احداث بیمارستان رازی، توسعه بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینای تبریز، مرکز همودیالیز و ساختمان پیوند اعضای بیمارستان امام رضا، بیمارستان 300 تختخوابی جامع سرطان در حال ساخت در تبریز، در ذهن‌ها ماندگار بوده و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت انسانی وارسته، خیری نیک‌اندیش، یار و یاور دردمندان و بیماران «یعقوب صادق نوبری» موجب تاسف و تالم فراوان اینجانب شد.

بدون تردید خدمات ارزشمند ایشان در عرصه بهداشت و درمان، بخصوص در توسعه فضای درمانی از جمله مشارکت موثر در احداث بیمارستان رازی، توسعه بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینای تبریز، مرکز همودیالیز و ساختمان پیوند اعضای بیمارستان امام رضا، بیمارستان 300 تختخوابی جامع سرطان در حال ساخت در تبریز، در ذهن‌ها ماندگار بوده و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب ضایعه درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین سلامت کشور و بخصوص جمعیت خیریه نوبر تبریز تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید