فرمانده کل ارتش: دشمن درصدد تجزیه ایران است

کدخبر: ۵۳۲۳۷۹
اقتصادنیوز: امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش گفت: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن، انشقاق و تجزیه ایران عزیز است و ما مکلف هستیم تا ضمن هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن از صیانت از مرزهای کشور غافل نشویم.
فرمانده کل ارتش: دشمن درصدد تجزیه ایران است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر سرلشکر موسوی در جمع فرماندهان و کارکنان یگان های رزمی نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی زابل گفت: امروز نقش یگان های نیروی زمینی ارتش در حفاظت از مرزهای ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است و حضور مقتدرانه این یگان ها در نوار مرزی شرق کشور بسیار بازدارنده بوده است و در حال حاضر شاهد ثبات و امنیت در این منطقه و مرزهای کشورمان هستیم.

بازداشت عوامل یک گروهک تروریستی در شیراز

فرمانده کل ارتش در بازدید از وضعیت آمادگی رزمی یگان های رزمی نیروی زمینی ارتش در نوار مرزی زابل و ارزیابی توان عملیاتی این یگان ها در صیانت از مرزهای شرقی کشور افزود: تشکیل یگان پهپادی در نیروی زمینی در کنار تعهد، تخصص و آماده بکاری کارکنان این نیرو، ضمن رصد و مراقبت از مرزها، آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را ارتقا داده است.

سرلشکر موسوی با تشکر از همرزمان و تقدیر از خانواده هایی که همواره پشتیبان و حامی مردان و فرزندان خود در ارتش برای اجرای بی دغدغه ماموریت بوده اند، گفت: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن، انشقاق و تجزیه ایران عزیز است و ما مکلف هستیم تا ضمن هوشیاری در مقابله با جنگ نرم دشمن از ماموریت مهم دیگر خود که همانا صیانت از مرزهای کشور است غافل نشویم.

اگر غفلت کنیم می بازیم / نوع تفکر جمهوری اسلامی با نوع تفکر آمریکا هیچ نقطه مشترکی ندارد

وی با اشاره به حوادث اخیر، افزود: استکبار جهانی و در صدر آن آمریکا، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ ترین مانع رسیدن به اهداف خود در منطقه می دانند و با استفاده از جنگ‌های ترکیبی به دنبال مقاصد خود هستند.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: البته همان طور که ما در جنگ سخت اجازه هیچ گونه تعدی دشمن را ندادیم و یکپارچه، متحد و منسجم با برادران خود در نیروهای مسلح و با پشتیبانی مردم، حافظ این خاک مقدس بوده ایم، همچنان نسبت به حفظ حریم مرزهای جمهوری اسلامی بسیار حساس هستیم و همزمان و در جنگ ترکیبی نیز انشاالله با همراهی مردم بصیر، بر هجمه عظیم دشمن در جنگ نرم نیز فائق خواهیم آمد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید