آمریکا 3 فرمانده سپاه قدس را تحریم کرد+ اسامی

کدخبر: ۵۶۹۳۴۴
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه سیاست تحریمی خود علیه ایران به تازگی ۵ شخص را تحریم کرده است.
آمریکا 3 فرمانده سپاه قدس را تحریم کرد+ اسامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، ایالات متحده آمریکا امروز دوشنبه 5 تن از مقام‌های ارشد ایرانی را به بهانه آنچه نقض حقوق بشر، سرکوب اعتراض‌ها و اعمال سانسور خوانده شده، به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که 3 تن از فرماندهان سپاه، یک تن از فرماندهان انتظامی و دبیر شورای عالی فضای مجازی را تحریم کرده است.

پرویز آبسالان معاون فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امان الله گشتاسبی معاون بازرسی نیروی زمینی سپاه و احمد خادم سید الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب نامشان در فهرست تحریمی آمریکا دیده می‌شود.

فوری/ 8 فرد و یک نهاد ایرانی تحریم شد

فوری/ تحریم های جدید علیه ایران از سوی آمریکا، انگلیس و اتحادیه اروپا

طبق بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا، سلمان آدینه وند فرمانده یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سید محمد امین آقا میری دبیر شورای عالی فضای مجازی نیز در فهرست تحریم‌ها قرار گرفتند.

آمریکا از حربه نخ‌نماشده تحریم و محاصره و فشارهای اقتصادی و آنچه به‌زعم خود دفاع از حقوق بشر می‌خواند، برای تسلیم کردن کشورهای مستقل که حاضر نیستند از سیاست‌های سلطه‌طلبانه و مستکبرانه کاخ سفید تبعیت کنند، استفاده می‌کند و بیشترین تحریم‌ها را از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال کرده است، چون تنها کشوری در جهان بوده که با پافشاری بر استقلال و مقاومت، استکبار جهانی به‌سرکردگی آمریکا را به چالش کشیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید