علت عدم ثبت نام مخبر در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

کدخبر: ۶۵۴۰۲۷
اقتصادنیوز: سخنگوی دولت در تشریح دلایل عدم ثبت‌نام سرپرست ریاست جمهوری در انتخابات، گفت: مخبر به این نکته توجه داشت که ممکن است ورود به عرصه انتخابات، فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.
علت عدم ثبت نام مخبر در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی که در مسجد انصارالحسین علیه‌السلام تهران حاضر شده بود، در پاسخ به سوالی درباره علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر. به هر حال آقای مخبر به این جمع‌بندی نرسیدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

خبر مرتبط
تاکتیک زاکانی؛ مقصر دولت روحانی است/ مسعود پزشکیان، سیبل طعنه‌ها؛ 3 نامزد علیه یکی!/ تغییر صحنه مناظره؛ قاضی زاده دفاعیه خواند با کلیدواژه دولت شهید رئیسی!/ سعید جلیلی در نقش دانای کل!/ تحریم؛ اولین نقطه جدال نامزدها شد

اقتصادنیوز: نخستین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش آغاز شد و موضوع رفع تحریم ها و چگونگی مقابله با آن مهم ترین موضوع مورد بحث بود.

وی افزود: مخبر بر این نکته نیز توجه داشتند که اگر وارد رقابت انتخاباتی شود، شاید نتواند در این مدت و تا زمان استقرار رئیس‌جمهور جدید مسئولیت امور دولت را به نحو احسن انجام دهند و ورود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

  •  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی