دیدار این مقام مسئول با رئیس دیوان عالی روسیه

کدخبر: ۶۵۴۴۰۴
اقتصادنیوز: رییس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط قضایی و حقوقی بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین "محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور که به منظور شرکت در نشست روسای دیوان‌های عالی کشورهای عضو بریکس به روسیه سفر کرده است، عصر روز سه شنبه با خانم ایرینا پادنوساوا، رئیس دیوان عالی فدراسیون روسیه دیدار و پیرامون همکاری‌های قضایی و حقوقی بین دو کشور گفتگو کرد.

 منتظری در این ملاقات روابط ایران و روسیه را راهبردی خواند و اظهار داشت: رهبران دو کشور بر تعمیق و توسعه هرچه بیشتر روابط  به خصوص روابط قضایی و حقوقی تاکید دارند.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، قتل عام و جنایت صورت گرفته در هشت ماه اخیر توسط رژیم اشغالگر قدس را بی سابقه خواند و ابراز امیدواری کرد که کشورهای عضو بریکس، واکنش شایسته ای به این جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند.

خبر مرتبط
روسیه: اوکراین عضو ناتو نمی‌شود

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه شرط ورود اوکراین به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی پیروزی این کشور در جنگ با روسیه است، تاکید کرد: چنین اتفاقی هرگز رخ نخواهد داد و بنابراین اوکراین به ناتو نخواهد پیوست.

رئیس دیوانعالی روسیه نیز با تسلیت شهادت دکتر رئیسی و همراهان ایشان، نشست مقامات عالی قضایی بریکس را محل خوبی برای افشای جنایات اسرائیل خواند.

 وی ابراز امیدواری کرد که روابط ایران و روسیه در حوزه حقوقی و قضایی روز به روز توسعه یابد.

خبر مرتبط
پیام هم‌صدایی روسیه با ایران برای جهان/ هدف پنهان مسکو از یارکشی در خلیج فارس

اقتصادنیوز: امروز روسیه درحالی نزدیک شدن به جهان جنوب و تکرار مواضع این گروه از بازیگران در باره جنگ غزه در دستور کار قرار داده که ناظران این بازیگر را به واسطه تجاوز به خاک اوکراین هدف انتقادهایی جدی قرار داده‌اند.

نشست روسای دیوان‌های عالی کشورهای بریکس، امروز در شهر سوچی برگزار و راه‌های همکاری‌های قضایی بین کشورهای عضو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی