واکنش آذری‌جهرمی به انتخاب پزشکیان توسط مردم

کدخبر: ۶۵۷۸۷۷
اقتصادنیوز: یکی از اعضای ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در واکنش به انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.
واکنش آذری‌جهرمی به انتخاب پزشکیان توسط مردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«خدا صاحب دلهاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دلهای مردم را به او امیدوار کرد. خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده‌اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او بزرگترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آنها که به ایشان رای دادند -به‌ویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آنها که به جناب آقای دکتر جلیلی و چه عزیزانی که اصلا رای ندادند. امروز روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.

خبر مرتبط
توئیت آذری جهرمی درباره میزان مشارکت در انتخابات/ برای جلب اعتماد کناره‌گیری‌کنندگان تلاش کنید

اقتصادنیوز: محمدجواد آذری جهرمی گفت: هر فردی عهده‌دار خدمت شد، بایستی ضمن قدرشناسی از اعتماد مجدد مردم، گامهای بلندی برای جلب اعتماد کناره‌گیری‌کنندگان از انتخابات بردارد.

‌از ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر کشور و عزیزانی که کمپین را در طول این انتخابات همراهی کردند، به سهم خودم تشکر می کنم. خدا قوت به تلاش‌های بی وقفه و دشوارتان. به برگزارکنندگان انتخابات اعم از دولت، نیروهای انتظامی و امنیتی و عوامل نظارتی شورای نگهبان هم خدا قوت می‌گویم.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید