دیدار وزرای خارجه ایران و لبنان در نیویورک+ فیلم

کدخبر: ۶۷۴۳۴۳
اقتصادنیوز: سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، در دومین روز حضور خود با همتای لبنانی خود دیدار و گفت وگو کرد.
دیدار وزرای خارجه ایران و لبنان در نیویورک+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران روز یکشنبه به وقت محلی با «عبدالله بوحبیب» وزیر امور خارجه لبنان در محل اقامت خود دیدار و طرفین درباره مسایل دوجانبه ای و منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.

این دیدار در حالی صورت گرفته است که طی روزهای اخیر شاهد افزایش درگیری‌ها بین حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی بوده‌ایم.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته گذشته در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دست‌کم ۳۷ شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

بسیاری از کشورهای جهان و نهادهای بین‌المللی، انفجارهای اخیر در لبنان را محکوم و بر لزوم کاهش تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

خبر مرتبط
مسافران نیویورک؛ اولین فهرست از حلقه نزدیکان مسعود پزشکیان در سفر به آمریکا/ این چهره‌ها در تهران ماندند + عکس

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان امروز تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد اما سوال اینجاست که چه کسانی در هواپیمای رئیس جمهور، حضور دارند؟؛ موضوعی که هر سال همزمان با حضور روسای جمهور در نیویورک برای شرکت در اجلاس سالیانه مجمع عمومی سازمان ملل مطرح می‌شود و البته، در برخی سالها حواشی بیش از متن پررنگ بوده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه گزارش دادند که حدود ۱۲۰ موشک از خاک لبنان شلیک شده و تیم های آتش نشانی مشغول اطفای حریق در مناطق مختلف شمال فلسطین اشغالی هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید