سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل در 6 قاب متفاوت+ عکس

کدخبر: ۶۷۴۷۲۶
اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان شب گذشته با شرکت در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل متحد» به سخنرانی پرداخت.
سخنرانی مسعود پزشکیان در سازمان ملل در 6 قاب متفاوت+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان یکشنبه یکم مهرماه به‌ منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد. موعد سخنرانی مسعود پزشکیان در مجمع عمومی سازمان ملل بامداد چهارشنبه چهارم مهرماه خواهد بود که به بیان دیدگاه‌های ملت ایران می پردازد.

این سفر هر ساله اواخر شهریور یا اوایل مهرماه صورت می‌گیرد و روسای جمهور کشورمان در ادوار مختلف به بیان نظرات و مسائل مورد نظر می‌پردازند.

خبر مرتبط
اعلام زمان دقیق سخنرانی پزشکیان در سازمان ملل

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان که برای شرکت و سخنرانی در هفتاد و نهمین مجمع‌عمومی سازمان ملل به نیویورک سفرکرده، قرار است‌ بامداد چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳ در این نشست سخنرانی کند.

سخنرانی در اجلاس جانبیِ مجمع عمومی به‌نام «سران برای آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفت‌وگو با رهبران ادیان الهی، نشست با مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی سران کشورهای اروپایی، آسیایی و جهان اسلام از جمله برنامه‌های رئیس‌جمهور کشورمان است که تاکنون بخشی از این دیدارها انجام شده است. 

به گزارش اقتصادنیوز، مسعود پزشکیان شب گذشته با شرکت در نشست «تقویت اهداف سازمان ملل متحد» به سخنرانی پرداخت. رئیس‌جمهور همچنین در نشستی با مدیران ارشد رسانه های آمریکایی با گروه الدر، رئیس جمهور فنلاند، رئیس جمهور تاجیکستان، پادشاه اردن و آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفتگو کرد.

171409985

171409987

 

171409984
171409504

171409488

171409892

عکس‌ها: ایرنا

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید