روایت عراقچی از چهارمین روز حضور رئیس جمهور در نیویورک

کدخبر: ۶۷۵۲۹۷
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه در خصوص چهارمین روز از حضور و دیدارها در حاشیه نشست مجمع عمومی سهزمان ملل متحد در نیویورک گزارشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد.
روایت عراقچی از چهارمین روز حضور رئیس جمهور در نیویورک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران نوشت: چهارمین روز از حضور در نیویورک با سخنرانی رئیس جمهور در هفتاد و نهمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد همراه بود.
وی افزود: ایشان سخنرانی خود را یاد از شهید رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان آغاز کردند و در ادامه نکات مبسوطی از دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی ارائه کردند.
عراقچی اضافه کرد: به همراه دکتر پزشکیان در نشست دوجانبه با روسای جمهور فرانسه و صربستان شرکت کردیم و پذیرای وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین بودیم.

خبر مرتبط
پاسخ عراقچی به سوالات خبرنگاران در نیویورک/ حزب‌الله هیچ اقدامی بر خلاف قطعنامه شورای 1701 امنیت نکرده است+ فیلم

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه به سئوالات خبرنگاران در محل استقرار خبرنگاران در جنب شورای امنیت سازمان ملل(stakeout) پاسخ داد.

وی نوشت: دیدار جمعی از رهبران ادیان الهی و علمای دینی از دیگر برنامه های دکتر پزشکیان بود.همچنین دیدارهای مفیدی با وزرای امور خارجه ایتالیا، جمهوری آذربایجان، انگلستان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا داشتم و در خصوص وضعیت روابط دوجانبه و آخرین تحولات منطقه ای و بین‌المللی تبادل نظر و گفتگو کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید