یحیی سریع: تل‌آویو و ایلات را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم

کدخبر: ۶۷۷۷۳۳
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از ۲ عملیات موفق ارتش این کشور علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.
یحیی سریع: تل‌آویو و ایلات را هدف حملات موشکی و پهپادی قرار دادیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که ارتش این کشور ۲ عملیات موفق را علیه رژیم صهیونیستی به انجام رسانده است.

المسیره گزارش داد، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای از ۲ عملیات موفق ارتش این کشور علیه رژیم صهیونیستی خبر داد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد: با عنایت خداوند ۲ عملیات نظامی را در قالب مرحله پنجم تشدید تنش به اجرا درآوردیم. این ۲ عملیات اهداف خود را با موفقیت محقق کردند.

خبر مرتبط
شکار یک نظامی، ۲ تانک و نفربر اسرائیلی توسط گردان‌های القسام

اقتصادنیوز: گردان‌های القسام اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با بمب زمینی و راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شمال شرقی اردوگاه البریج هدف قرار داده است.

سریع گفت: در عملیات نخست، ۲ هدف نظامی دشمن اسرائیلی در منطقه اشغالی یافا (تل‌آویو) هدف قرار گرفت. حمله به یافا با ۲ موشک «فلسطین ۲» و «ذوالفقار» انجام شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: (در عملیات دوم هم) تعدادی پهپاد «یافا» و «صماد ۴» را به سوی چندین هدف در منطقه‌های یافا (تل‌آویو) و ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطین اشغالی به پرواز درآوردیم.

سریع بیان کرد: در نخستین سالروز طوفان الاقصی به مبارزان مقاومت فلسطین در غزه و کرانه باختری و به رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان درود می‌فرستیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ما تا توقف تجاوز به غزه و لبنان به اجرای عملیات‌های نظامی بیش‌تر علیه دشمن و تحمیل محاصره دریایی به آن ادامه خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش وال استریت ژورنال از ردپای روس‌ها در یک معامله تسلیحاتی

      اقتصادنیوز: وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه مدعی است که یک دلال سلاح روسی خواه با دستور مستقیم کرملین یا تایید…

    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید