افزایش کیفیت خمیردندان‌های تولید داخل

کدخبر: ۵۹۱۸۸۰
بعد از خروج آمریکا از برجام و ممنوعیت واردات محصولات خارجی به کشور، این فرصت برای تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در داخل کشور ایجاد شد تا محصولات با کیفیت مانند خمیردندان، کرم، دستمال مرطوب و ... را تولید کنند.
افزایش کیفیت خمیردندان‌های تولید داخل

 این اتفاقا از آنجایی آغاز شده که در ابتدا محصولات داخلی اصلا توان رقابت با صنایع بزرگ خارجی را نداشتند. زیرا صنایع خارجی چندین سال در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، تجربه داشته اند. اما با دانش داخلی شکل گرفته در دانشگاه‌ها و اتصال آن به صنعت باعث شد که تولیدکنندگان داخلی به تدریج کیفیت خود را ارتقا داده و توانستند پاسخگوی سلیقه مصرف کنندگان ایرانی باشد.

البته علل استفاده از خمیردندان ممکن است در نقاط مختلف ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال اگر در یک کشور برای رعایت بهداشت دهان و دندان از محصول خمیردندان استفاده میشود ممکن است در کشور دیگری به علت خاصیت سفیدکنندگی دندان از خمیردندان استفاده شود.

برند «مسیویک» (تولیدکننده تخصصی محصولات بهداشت دهان و دندان) با تحقیقات بازار و مطالعاتی که صورت داده، توانسته محصولات تولیدی خود را به ذائقه مصرف کننده نهایی و خانوده های ایرانی نزدیک تر کند. همچنین توانسته در کنار محصولات مورد مصرف خانواده‌ها، محصولات مخصوص مصرف شخصی را نیز تولید کند.

به عنوان مثال اگر در یک خانواده تمامی افراد، میتوانند از خمیردندان مدل Total-8 برند مسیویک استفاده کنند که تمامی موارد (اعم از تمیزکنندگی و سفیدکنندگی) را در بر می‌گیرد. اما اگر یکی از اعضای خانواده دارای دندان‌های حساس باشد، می‌تواند از محصول جداگانه این برند مخصوص دندان‌های حساس استفاده کند.

اتفاقات دیگری که در تولید محصول خمیر دندان با برند میسویک افتاده این است که خمیر دندانی تولید شده که از نظر اقتصادی برای خانوار به صرفه است. این محصول خمیر دندان پمپی نام دارد و برای اولین بار در سال 1399 به بازار عرضه شد و در حال حاضر تنها خمیردندان پمپی در بازار محسوب می‌شود.

البته قبل از این نیز خمیردندان پمپی به بازار عرضه شده بود اما مکانیزم آن محصولات تحت خلا بودند و نوع کارکرد متفاوتی داشتند. همچنین  خمیر دندان پمپی میسویک با دارا بودن 180 میلی لیتر حجم نیز بدون رقیب بوده و مخصوص مصرف خانواده است.

زیرا سایر خمیردندان معمولا در حجم های 50، 75 یا 100 میلی لیتر در بازار موجود است. همچنین این محصول مخصوص کودکان نیز تولید شده که با بافت زرد و صورتی و با بسته بندی مورد علاقه کودکان به بازار عرضه شده است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید