رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری پاسخ داد

موبایل و لپ‌تاپ بخریم یا نخریم؟

کدخبر: ۱۲۱۹۶۶
رئیس اتحادیه لوازم صوتی و تصویری معتقد است: در حال حاضر بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال به خصوص تلفن‌همراه همین امروز است به این دلیل که قیمت‌ها، قیمت‌های مناسبی هستند.
موبایل و لپ‌تاپ بخریم یا نخریم؟
به گزارش اقتصادنیوز، 

 آمار و بررسی‌ها نشان می‌دهد این روزها برخی مشتریان کالاهای دیجیتال برای خرید دسته نگه‌ داشته‌اند تنها به این امید که با توافق هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

 برخی از آنها معتقدند که با لغو تحریم‌ها قیمت دلار کاهش می‌یابد و به دنبال آن بر قیمت کالاهای کامپیوتری که اغلب وارداتی هستند تاثیر می‌گذارد. حال باید دید بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال چه زمانی است؟

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری با بیان اینکه بهترین زمان برای خرید کالاهای دیجیتال همین امروز است، گفت: تا زمانیکه وضعیت به طور کلی مشخص شود، قیمت‌ها در بازار به این راحتی کاهش پیدا نمی‌کنند و می‌توان گفت این مساله زمان‌بر است.

ابراهیم درستی افزود: هم‌اکنون بسیاری از فعالان در بازار دیجیتال این کالاها را بدون سود معامله می‌کنند؛ پس به نوعی بازار متعادل و مناسب است و مصرف‌کننده‌ها بهتر است برای خرید اقدام کنند. با این حال امروز قیمت کالاهای دیجیتال از جمله تلفن‌همراه بسیار مناسب است.

او در خصوص آینده بازار دیجیتال در ایران اظهار کرد: مسلماً توافق هسته‌ای، لغو تحریم‌ها در دستیابی راحت‌تر مشتریان به کالای مورد نیاز، بالا رفتن کیفیت برخی محصولات و به دنبال آن رفع یک‌سری مشکلات که در بازار دیجیتال موجود است، تاثیر می‌گذارد و بازار پررونقی را برای آینده ایجاد می‌کند.

به گفته این فعال بازار لوازم صوتی و تصویری از آنجا که این بازار از جمله تلفن‌های همراه در میان مشتریان به عنوان سبد خانوار استفاده می‌شود و تنوع در این کالا بسیار است شاهد رونق بسیاری در این زمینه می شویم و متقاضیان با خیالی آسوده در این بازار که از نیازهای روز آنهاست خرید می کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی