برنامه وزارت راه برای مسکن ملی

کدخبر: ۶۱۱۷۴۷
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: ۱۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید در حال اجرا است و در حوزه تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هم اقدامات مهمی صورت گرفته و به زودی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.
برنامه وزارت راه برای مسکن ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا جعفری، مدیرعامل شرکت عمران شهر های جدید در مراسم افتتاح پروژه های نهضت ملی مسکن اندیشه گفت: برای رشد و ارتقای کیفیت زندگی در  شهر اندیشه اقدامات بسیار زیادی انجام داده اند و در پروژه های فنی و شهرسازی هم تا به امروز برنامه های زیادی صورت گرفته است.

به گفته وی هم اکنون باید شهرهایی ایجاد کنیم که برابر با شهرهای پیشرفته دنیا برابری کنند و با  استفاده از زیر ساخت های مبتنی بر محیط زیست و توسعه صنعتی سازی بتوانیم هوشمند سازی را در این پروژه ها تقویت کنیم.

او اظهار کرد: شعار وزارت راه و شهرسازی صرفا مسکن سازی نیست و باید شهرسازی نیز وجود داشته باشد و امیدواریم  در شهر اندیشه که به  پایان ماموریت های خود می‌رسد نگاه هویت بخشی را در این شهر ایجاد کنیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی اظهار کرد: روند خدمت گذاری با محوریت در شهرهای جدید شتاب می‌گیرد و تمامی پروژه ها در حال پیشرفت و تکمیل هستند. 

وی توضیح داد: ۱۲۰هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید در حال اجرا است و در حوزه تکمیل پروژه های مسکن مهر هم اقدامات مهمی صورت گرفته و به زودی این پروژه ها تکمیل خواهند شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی