ایکس دست ایلان ماسک را رو کرد/ تصاویر محصول جدید تسلا لو رفت+ عکس

کدخبر: ۶۴۱۷۷۰
اقتصادنیوز: تصاویری از محصول جدید تسلا در قالب دو ویدئو در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است که به نوعی باعث لو رفتن ویژگی های این محصول شده است.
ایکس دست ایلان ماسک را رو کرد/ تصاویر محصول جدید تسلا لو رفت+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز، مدت‌هاست علاقه مندان و فعالان بازار خودرو در انتظار نسخه‌ای از سدان الکتریکی تسلا مدل 3 هستند و اکنون دو ویدیوی منتشر شده از خودروی جدید نشان می دهد که این محصول زودی آماده عرضه خواهد شد.

اولین ویدیویی که در اواخر فوریه توسط کاربر دزموند ویسلی در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توئیتر سابق) (که اکنون متعلق به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا است) منتشر شد، از یک تسلا مدل 3 قرمز رنگ گرفته شده است که عملکرد ظاهری آن ارتقا یافته است.

2

این خودرو قرمز را می‌توان با طراحی جدیدی شامل اسپلیتر جلو، طراحی جدید چرخ‌های آیرودینامیکی، تزئینات مشکی دور پنجره‌ها و دستگیره‌های درها، آینه‌های رنگ‌آمیزی، کالیپرهای ترمز قرمز، اسپویلر عقب مشاهده کرد. صندلی های داخل و سپس نشانی در انتهای عقب وجود دارد که از طرح های قبلی تسلا تقلید می کند، بنابراین این احتمالاً یک تریم جدید Tesla Model 3 Ludicrous است.

همچنین ویدیوی دوم نشان می‌دهد که چادر سیاه رنگی از یک تسلا مدل 3 با تفاوت‌های ظاهری مشابه برداشته شده است، اما تشخیص اینکه چه ویژگی جدیدی در این خودرو ایجاد شده است، به دلیل لرزش تصویر سخت‌ است. این احتمال وجود دارد که ماشین قرمز در پس‌زمینه این ویدیوی دوم مانند ماشین جدید در ویدیوی اول باشد، اما تشخیص آن دشوار است.

Untitled

احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تسلا مدل 3 Ludicrous به‌روزرسانی متوسطی نسبت به سدان قبلی تسلا مدل 3 پرفورمنس باشد. این خودرو می‌توانست در عرض 3.0 ثانیه با سیستم چهارچرخ متحرک به سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت برسد و با شارژ کامل تا 315 مایل برد داشته باشد. قیمت این محصول بین 54880 تا 64190 دلار است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید