فرود اضطراری یک هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز/ماجرا چه بود؟

کدخبر: ۶۶۴۳۶۵
اقتصادنیوز: یک هواپیما که از تهران به مقصد کیش در حال پرواز بود، به دلیل بدحالی یک مسافر ناچار به فرود در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز شد.
فرود اضطراری یک هواپیما در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز/ماجرا چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز، روز شنبه 13 مردادماه پرواز ۷۷۲۲ شرکت هواپیمایی آوا که از تهران به مقصد کیش در حرکت بود، به علت وخامت حال یکی از مسافران در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز فرود آمد.

بر اساس اعلام مدیرکل فرودگاه های فارس به ایرنا، این هواپیما با هماهنگی خلبان با برج مراقبت شیراز در فرودگاه این استان به زمین نشست. مسافر بدحال مردی ۳۷ ساله بود که کادر اورژانس فرودگاه به سرعت برای ارائه خدمات درمانی به او اقدام کردند. 

به گزارش اقتصادنیوز، این هواپیما بلافاصله بعد از انتقال مرد بد حال به اورژانس، فرودگاه شیراز را به مقصد کیش ترک کرد.

فرودگاه بین‌المللی شیراز یا فرودگاه شهید دستغیب پس از فرودگاه امام خمینی(ره) مجهزترین فرودگاه ایران از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است و علاوه برداشتن پروازهایی به شهرهای داخلی ایران، تعدادی پرواز خارجی عمدتا به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس را نیز دارد.

این فرودگاه چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور بعد از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه مشهد و فرودگاه امام خمینی (ره) بوده و پذیرای هواپیماهای پهن پیکر است.

خبر مرتبط
پرواز عسلویه-رشت مجبور به فرود اضطراری شد

اقتصادنیوز: خلبان پرواز عسلویه به رشت ۱۵ دقیقه پس از بلند شدن از باند فرودگاه مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اهواز شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید