چقدر کالا در این استان جابه‌جا شد؟

کدخبر: ۶۶۴۸۱۹
اقتصادنیوز: معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۷۱ تن کالا با ۹۲ هزار و ۹۸۳ سفر باری امسال از مبدأ استان به نقاط مختلف کشور جابجا شده است.
چقدر کالا در این استان جابه‌جا شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تیمور باقری روز چهارشنبه افزود: از مجموع یک میلیون و ۴۷۳ هزار و ۷۷۱ تن کالای حمل شده این مدت یک میلیون و ۲۰۳ هزار و ۲۸۷ تن درون استانی و ۲۷۰ هزار و ۴۸۴ تن به مقصد برون استانی حمل شده است.
وی افزود: عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را فرآورده‌های نفتی، سیمان و آرد به‌ خود اختصاص داده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد:در حال حاضر سه پایانه بار،۷۹ شرکت حمل و نقل کالا ۱۰ هزار راننده باری و بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند.
وی خاطر نشان کرد: نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل بصورت مرتب انجام می شود و شهروندان می‌ توانند هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ برای رسیدگی و طرح در کمیسیون تخلفات به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند.

خبر مرتبط
انتقاد تند از آمارهای غیرواقعی دولت سیزدهم در عرصه فرهنگ در استان سیستان و بلوچستان

یک ضرب‌المثلی مشهور بلوچی هست با این مضمون که می‌گوید: « شغال گوشتش حرام است ولی آبگوشتش حلال!» این گفتاره را بلوچ‌ها در مواجه با متناقض رفتار نمودن و خلاف واقع سخن گفتن و عمل کردن استعمال می‌کنند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید