بساط‌گستری دستفروشان در چهار راه ولیعصر باز هم ممنوع شد + فیلم

کدخبر: ۶۶۶۸۰۰
اقتصادنیوز: چندروزی است که که مدیران شهری اجازه بساط‌گستری به دستفروشان چهار‌راه ولیعصر را نمی‌دهند‌. آن‌ها می‌گویند بازارچه‌ای که برای دستفروشان این محدوده ایجاد شده تکمیل شده و به زودی دستفروشان به این مکان منتقل می‌شوند.
بساط‌گستری دستفروشان در چهار راه ولیعصر باز هم ممنوع شد + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، چندروزی است که که مدیران شهری اجازه بساط‌گستری به دستفروشان چهار‌راه ولیعصر را نمی‌دهند‌. آن‌ها می‌گویند بازارچه‌ای که برای دستفروشان این محدوده ایجاد شده تکمیل شده و به زودی دستفروشان به این مکان منتقل می‌شوند.

اما هنوز چگونگی فعالیت دستفروشان این محدوده در بازارچه مشخص نیست‌. سال گذشته نیز همزمان با حصارکشی اطراف چهارراه ولیعصر نیروهای شهرداری مدتی در این محدوده و مانع بساط‌گستری دستفروشان شدند.

علیرضا نادعلی درخصوص ممنوعیت دوباره برای فعالیت دستفروشان درچهارراه ولیعصر به اکوایران می‌گوید:‌ از مسئولان شهرداری برای اجرای طرح ساماندهی تشکر می‌کنم، اما ۳ سال با تاخیر ساماندهی یکی از معابر پرتردد شهر تهران اجرایی شد.

او ادامه می‌دهد: باید پای کار ایستاد و عقب‌نشینی نکرد اگر استمرار نداشته باشند دوباره شاهد بهم‌ریختگی در این محدوده می‌شویم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید