مخالفت جدی استاندار البرز با مسکن 25 متری/ اجازه تخلف نمی‌دهم

کدخبر: ۶۷۱۹۹۰
اقتصادنیوز: استاندار البرز طی تذکری جدی به متولیان مسکن اقتصادی در مجموعه پیام از مدیران مربوطه خواست تا با نظارت بر روند اجرای این طرح، هرگونه اقدام برخلاف تعهدات و اهداف مصوب را بررسی کرده و درجهت توقف آن بی درنگ تدابیر لازم را اتخاذ کنند.
مخالفت جدی استاندار البرز با مسکن 25 متری/ اجازه تخلف نمی‌دهم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مجتبی عبداللهی در شورای اداری استان که روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: مجموعه ویژه اقتصادی و فرودگاهی پیام از اهمیت بالایی برای استان و کشور برخوردار است از این رو ضرورت دارد تمامی مدیران استان در راستای رسیدگی و حل موانع و مسائل این مجموعه اهتمام داشته باشند.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی چند پروژه در مجموعه پیام، ادامه داد: یکی از این پروژه ها ساخت ۳۳۰۰ واحد مسکونی بود که از آن سو برداشت شد، در صورتی که بنده به هیچ عنوان در خصوص ساخت چنین خانه‌هایی برای سکونت مردم موافقت نکرده و نخواهم کرد.

عبداللهی گفت: بدون شک در استان همواره به دنبال ساخت مسکن‌هایی در شأن یک خانواده ایرانی-اسلامی هستیم و در این راستا در قالب نهضت ملی مسکن نیز اجرای چنین هدفی در جریان است.

خبر مرتبط
ساخت هر متر مربع مسکن اقتصادی چقدر آب می‌خورد؟+ فیلم

اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران گفت: هزینه ساخت هر متر مربع مسکن اقتصادی ۳۰ میلیون تومان بوده و این واحدها ظرف ۴۸ ماه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی طی تذکری جدی به متولیان مسکن اقتصادی در مجموعه پیام از مدیران مربوطه خواست تا با نظارت بر روند اجرای این طرح هر گونه اقدام برخلاف تعهدات و اهداف مصوب را بررسی کرده و درجهت توقف آن بی درنگ تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

استاندار البرز افزود: اجازه هیچگونه تخلف و سوءاستفاده‌ای از حضور مدیران ارشد استان در این پروژه را نخواهیم داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید