انتصاب در وزارت اقتصاد/ آرام رشیدی حکم جدید گرفت

کدخبر: ۶۷۳۱۰۰
اقتصادنیوز: وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی «آرام رشیدی» سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت متبوع منصوب کرد.
انتصاب در وزارت اقتصاد/ آرام رشیدی حکم جدید گرفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در حکم صادره از سوی «عبدالناصر همتی» آمده است: «در راستای بند (۷) آیین نامه اجرایی ماده (۸) قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات موضوع تصویب نامه شماره ۸۴۳۴۸/ت ۵۱۹۷۹هـ مورخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات» این وزارت منصوب می کنم.

انتظار می رود بر اساس قانون موصوف، نسبت به اجرای احکام به ویژه ایجاد و گسترش شفافیت، پاسخگویی مسئولانه در سطوح مختلف و تعامل با دستگاه های ذی ربط در این قانون به ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات اقدام لازم را به عمل آورید. لازم است کلیه معاونت ها، سازمان های تابعه، بانک ها و بیمه های تابعه، تعامل و همکاری لازم را در جهت تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده داشته باشند.»

خبر مرتبط
نابرابری اقتصادی رو به رشد/ شکاف درآمدی صعودی شد

اقتصادنیوز: آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد روند نزولی ضریب جینی در سال ۱۴۰۲ به پایان رسیده و میزان نابرابری در کشور روندی فزاینده به خود گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • بررسی تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی از رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳

      اقتصادنیوز: آمارهای رشد اقتصادی به روش هزینه در بهار امسال نشان می‌دهد رشد اقتصادی در بهار ۱۴۰۳ به سطح ۴.۲ درصد رسیده…

    کارگزاری مفید