وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز ملی صنعت سخنرانی کرد/ بخش خصوصی به میدان می‌آید؟

کدخبر: ۶۷۵۳۰۷
اقتصادنیوز: وزیر جهادکشاورزی گفت: رئیس جمهور و کابینه دولت مصمم هستند امور را به بخش خصوصی واگذار کنند و از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای بکارگیری حداکثر توان این بخش و سپردن امور به دست تشکل‌ها استفاده کنند.
وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز ملی صنعت سخنرانی کرد/ بخش خصوصی به میدان می‌آید؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، غلامرضا نوری عصر پنجشنبه در گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن اظهار کرد: بنای ما در دولت وفاق ملی بر این است که در حوزه‌های سیاسی، اداری و اجرایی یک وفاق عملی موثر بین بخش دولتی و خصوصی برقرار کنیم.

وی افزود: در کشور و استان تلاش می‌کنیم تا جایگاه آذربایجان شرقی و تبریز را در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی بهتر از قبل بازگردانیم.

نوری اظهار کرد: بازگشت به شکوه، عظمت و تلالو تجاری تبریز و آذربایجان شرقی به دست بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

وی افزود: آذربایجان شرقی اولین استانی است که بیشترین مشارکت بخش خصوصی را با بیش از ۹۵ درصد سهم در سرمایه گذاری‌ها دارد و ما نیز برای رفع موانع پیش رو سعی می‌کنیم زیرا اگر سیستم دولتی موانع را برطرف کند، بخش خصوصی کار خود را در مسیر توسعه با سرعت بیشتری پیش می‌برد.

خبر مرتبط
جزئیات برنامه ویژه دولت برای بخش خصوصی به روایت فرزانه صادق

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که سیاست دولت چهاردهم «باز نگه‌داشتن درها به روی بخش خصوصی است»، گفت: وزارت راه و شهرسازی عرصه و بستر شنیدن صدای بخش خصوصی را فراهم خواهد کرد.

وی تاکید کرد: دو الگوی وفاق در دنیا، شامل توسعه پایدار و حکمرانی خوب است که در صورت اجرای توسعه پایدار، بایستی دریاچه ارومیه احیا شود و حکمرانی خوب نیز از سه مولفه دولت، جامعه مدنی و مردم شکل می‌گیرد.

وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه در یک ارتباط تنگاتنگ می‌توان توسعه را رقم زد، اظهار کرد: بنا داریم با مشارکت مردم، دولت و جامعه، اهداف مندرج در قوانین بالادستی یعنی همان توسعه، پیشرفت، امنیت و آرامش را برای همه ایرانیان محقق کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید