یک درخواست جدید درباره حقوق بازنشستگان

کدخبر: ۶۷۵۳۱۵
اقتصادنیوز: رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور گفت: حقوق‌ها با سختی پرداخت می‌شود اما باید توجه داشت که بازنشسته انجام امور زندگی و اقساط را متناسب با روز دریافت حقوق پرداخت می‌کند و نباید تاریخ پرداخت‌ها تغییر کند.
یک درخواست جدید درباره حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، نشست هم‌اندیشی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تشکل های کارگری و کارفرمایی قزوین عصر امروز در سالن جلسات تامین اجتماعی استان برگزار شد.

محمد اسدی در این نشست گفت: بیمارستانی که تنها دارایی تامین اجتماعی در قزوین است، بدهکار است، خواستار این هستیم که اعتباری برای تسویه این بدهی تخصیص داده شود.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته تامین اجتماعی کشور ادامه داد: کمبود کارمند و متخصص هم از چالش‌های این بیمارستان است؛ در تاکستان هم دستگاه سی‌تی‌اسکن نداریم و تامین آن از نیازهای ما است.

وی عنوان کرد: استاندار، معاون استاندار و مسئولین مختلف برای یکی از بیمارستان‌های خصوصی جلسه گذاشته اما نتوانستند آن را قانع کنند که با تامین اجتماعی قرارداد منعقد کند؛ حل شدن این چالش از مطالبات بازنشستگان ما است.

خبر مرتبط
متناسب‌سازی به بحث داغ مجلس تبدیل شد/ دستور مهم قالیباف درباره واریز حقوق بازنشستگان

اقتصادنیوز: رئیس مجلس درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: مابه التفاوت حقوق از فروردین تاکنون باید پرداخت شود.

رئیس کانون کارگران بازنشسته استان قزوین با اشاره به متناسب سازی اظهار کرد: نیاز داریم تکلیف این موضوع مشخص شود.

اسدی درباره بیمه تکمیلی گفت: در بیمارستان تامین اجتماعی یک دهم مردم نمی‌توانند خدمات بگیرند، در اینجا بیمه تکمیلی به‌نوعی برای تامین اجتماعی کمک کننده است، وقتی کمک کننده است نباید آن را فلج کنیم.

 

پربازدیدترین‌ها
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید